WPROWADZENIE (AKTUALIZACJA 12.01.2015)


2.4.0 SZAMAN DART

ZANIM ZACZNIECIE *** BARDZO WAŻNE ***

Abyśmy mogli poprawnie korzystać z naszych poradników tj. poprawnie widzieć konfigurację umiejętności oraz przedmiotów musimy zmienić w opcjach konfiguratora motyw z ciemnego na jasny oraz język angielski na polski tak jak zostało to przedstawione na poniższych screenach. Opcje te znajdują się w prawym dolnym rogu okna konfiguratora.
Zmieniamy motyw z ciemnego na jasny oraz język angielski na polski: 2.4.0 SZAMAN DART
Poprawnie wyświetlana strona powinna wyglądać jak poniżej:
2.4.0 SZAMAN DART

Pamiętajcie, że wszystkie buildy mogę ulec drobnym modyfikacjom, ewoluować zarówno w umiejętnościach jak i przedmiotach. Poradniki na bieżąco będą aktualizowane. Bardzo prosimy abyście zostawiali wasze uwagi w komentarzach pod poradnikiem.


PRZEDMIOTY & UMIEJETNOSCI



KRÓTKI OPIS BUILDU

2.4.0 SZAMAN DARTSzaman może pochwalić się jednym z najmocniejszych stricte DPSowych buildów, a przy tym wyjątkowo wytrzymałym co przy braku heal monków stawia go w ścisłej czołówce polecanych klas do drużyn progresowych.

Siła buildu opiera się o zestaw “Dziedzictwo Koszmarów”, który poza ogromny wzmocnieniem naszych obrażeń, pozwala wykorzystać ciekawe właściwości przedmiotów legendarnych głównie zwiększających przeżywalność. Właśnie tak – koniec z glass cannonem 🙂 Dzięki połączeni powyższych legend, nasz szaman jest mobilny, wytrzymały i zabójczo skuteczny, oraz wyjątkowo elastyczny. W opisany przykładzie używamy piranii, oraz Uroku Henriego, jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby wymienić piranie na psy zombie, a Urok na Uhkapiańskiego Węża. Można pójść dalej i Jedność żywiołów zamienić na Palec Wielkoluda, zyskując stały bonus do obrażeń z Trującego Ogara. W końcu Kalejdoskop Mary zastąpić Amuletem Pikielnego Ognia z pasywką Makabryczna Uczta, w do lewej ręki wsadzić Rzecz z Otchłani i cieszyć się niemal permanentnym bonusem +50% inteligencji.

Gameplay w zasadzi się nie zmienił, po prostu stary dobry Strzałkarz.

Warianty/Modyfikacje

1> Pies Zombie

  • Palec Wielkoluda zamiast Jedności żywiołów
  • Psy Zombie z runa Wściekłe Psy
  • Uhkapiański Wąż zamiast Uroku Henriego
  • Amulet Piekielnego Ognia z pasywką Uczta o Północ

2> Makabryczna Uczta

  • Amulet Piekielnego Ognia z pasywką Makabryczna Uczta
  • Rzecz z Otchłani zamiast Uroku Henriego

3>Klątwa / Ofiara

  • Klątwa z runą Fatum zamiast Piranii
  • Ofiara z runą Szczucie Sfory zamiast Piranii

Uwagi: Pamiętajcie, że układ umiejętności zależy od składu waszej drużyny. Grając z drugim szamanem nie ma sensu dublować klątwy, piranii czy paranoi. Umiejętności z grupy “Wrogowie otrzymują X% więcej obrażeń” nie kumulują się” jeżeli pochodzą z tego samego źródła.

 

FAQ


Tutaj znajdą się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania w komentarzach.

comments

Author Anonymous
Published
Categories PORADNIKI SZAMAN