Najnowsza aktualizacja 2.4.2 nie wnosi wiele, ale jej obecność z pewnością jest odczuwalna. O ile nie mamy nowego contentu, to zmiany w umiejętnościach klasowych są naprawdę “rewolucyjne”… Nowe poziomy trudności, nowa meta, kilka nowych mocy legendarnych – przedstawiamy Wam kompendium wiedzy aktualizacji 2.4.2!




aktualizacja 2.4.2 diablo

INFORMACJE OGÓLNE


  • Do gry dodano nowe poziomy trudności: Udręka XI-XIII.
  • Osadzenie topazu w gnieździe hełmu zapewnia teraz redukcję kosztu zasobów zamiast premii do znajdowania przedmiotów magicznych. Wartość tej premii jest taka sama jak wartość premii do redukcji czasu odnowienia i może wynosić maksymalnie 12,5%.
  • *WAŻNE* Król Szkieletów zacznie teraz upuszczać Koronę Leoryka od poziomu 5.
  • Klucze do Głębokich Szczelin są teraz gwarantowanym łupem we wszystkich Szczelinach Nefalemów. Zwiększenie poziomu trudności szczeliny zwiększa obecnie szansę na otrzymanie drugiego lub trzeciego klucza.
  • Część punktów doświadczenia zdobywanych za Głęboką Szczelinę przesunięto z zabijania potworów do puli nagrody za zamknięcie szczeliny. Całkowita wartość zdobywanych punktów doświadczenia pozostaje bez znaczących zmian.
  • Do gry wprowadzono nowy skrót klawiszowy ukrywający IU (Alt+Z), który powoduje wyłączenie interfejsu użytkownika.
  • Do gry dodanych zostało kilka przydatnych ikonek na minimapie np. ikona Goblina Menażeriona.
  • Dostosowano częstotliwość wypadania wśród łupów Infernalnych Machin: Istnieje teraz 50% szans na znalezienie wśród łupów Infernalnej Machiny na poziomie trudności Udręka I. Szansa ta wzrasta do 100% na poziomie Udręka IV. Na poziomach trudności Udręka V-XIII istnieje teraz rosnąca szansa na otrzymanie drugiej machiny.
  • Praktycznie wszystkie umiejętności leczące, wspierające drużynę dostały kosmicznego nerfa. Co tu dużo mówić. Od teraz każdy będzie odpowiedzialny za własne leczenie i tyle. Koniec ery supportów wspierających jednego killera. Po szczegóły zapraszamy do oficjalnych patchnotes. Nowa meta będzie różnić się diametralnie od tego, co pamiętamy z minionych już czasów. Czy to dobrze? Dowiemy się już wkrótce!
  • Koniec z bugowaniem Tornada po kątach! W przypadku gdy tornado stanie w miejscu, po chwili zniknie!

PRZEDMIOTY


Każda z klas dostała nowy lub odświeżony przedmiot legendarny. Nie ma co się oszukiwać, jest ich jak na lekarstwo. Ich przydatność ocenimy w poradnikach dot. poszczególnych buildów, które pojawią się już wkrótce!

  • Bezdenna Mikstura Chaosu. Nowa mikstura legendarna. Jeśli postać użyje jej, kiedy jej zdrowie spadnie poniżej 40%, zostanie przeniesiona w inne miejsce.
  • Krzyżowiec – Powróz Prawości. Nowy legendarny pas. Pięść Niebios zużywa o 40% mniej gniewu i zadaje obrażenia zwiększone o 150%.
  • Barbarzyńca – Pas Olbrzymów Dodano moc legendarną. Fala Sejsmiczna zwiększa obrażenia Trzęsienia Ziemi o 80-100% na 3 sek. Obrażenia zadawane przez istniejące Trzęsienia Ziemi zostają zwiększone, jeśli postać wyposażona w Pas Olbrzymów użyje Fali Sejsmicznej.
  • Łowca Demonów – Więzy Trag’Oula Dodano moc legendarną. Kolczaste Pułapki zyskują efekt runy Przebijające Kolce i są rozstawiane dwukrotnie szybciej.
  • Mnich – Szrama Dodano moc legendarną. Kopnięcie z Półobrotu zadaje dodatkowo 300% obrażeń pierwszym 5-7 trafionym wrogom.
  • Szaman – Spojrzenie Zagłady Dodano moc legendarną. Duchowa Nawałnica zyskuje efekt runy Widziadło. Za każde aktywne Widziadło (maksymalnie 3) obrażenia od Duchowej Nawałnicy wzrastają o 40-50%.
  • Czarownica – Gwiezdny Ogień Dodano moc legendarną. Zadawane obrażenia od błyskawic zostają zwiększone o 15% za każde 10 metrów dzielące postać od celu, maksymalnie do 60%.

TRANSMOGRYFIKACJE


Na dzisiaj nie możemy powiedzieć, że do gry zostały dodane jakiekolwiek transmogryfikacje, o których nie pisaliśmy wcześniej. Musimy zaznaczyć, że przedmioty opisane poniżej, są przedmiotami, które w wyniku błędu deweloperów nie pojawiły się w aktualizacji 2.4.1. Jeżeli tylko odkryjemy coś nowego np. skrzydła, uzupełnimy poradnik! Jeśli znaleźliście jakiś przedmiot, który powinien znaleźć się w niniejszym poradniku – napiszcie o tym w komentarzu.

aktualizacja 2.4.2 diabloProporzec Żniwa (Fallen Pennant) – mowa oczywiście o proporcu, którego wszyscy szukaliśmy w patchu 2.4.1 Okazało się, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd, i proporzec w ogóle nie mógł wypaść. W patchu 2.4.2 sytuacja została naprawiona. Proporzec wypada z unikalnego potwora (Graw the Herald) w postaci białego przedmiotu. Żeby znaleźć wspomnianego gagatka, w drugim akcie musimy udać się do lokacji Kąsające Piaski. Od teleportu udajemy się w górę, przechodzimy przez posterunek i wychodzimy z bramy. Lokacja, która będzie przed nami musi ułożyć się w taki sposób, aby był dostępny obszar “Zagubiona Karawana”. Nie jest to zlecenie czy cokolwiek innego – po prostu obszar. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w filmie Quina.









aktualizacja 2.4.2 diabloMace of the Crows – co tu dużo mówić – łom 🙂 Znajdziecie go w Akcie III, Pola bitewne. Musimy wejść do znienawidzonych przez wielu Baraków. Musimy dostać się na ich drugi poziom i odnaleźć tajemniczą beczkę. Łom wypadnie w formie białego przedmiotu. Pamiętajmy, że obecność beczki nie jest 100%. Szukajcie a znajdziecie. Gdyby było coś niejasne, zapraszamy do zapoznania się z filmem White Locka.








aktualizacja 2.4.2 diabloZłoty Róg – znajdziemy go w lokacji Krater Arreat Poziom I. Tak jak w przypadku wielu innych przedmiotów, musimy odnaleźć tajemniczą skrzynkę, z której wypadnie transmogryfikacja w postaci białego przedmiotu. Możecie dokładnie zobaczyć proces pozyskania tego przedmiotu w filmie XazaX’a









NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOT. SEZONU 7!


UBBE50PRC4QM1468884178776

  • Sezon 7 rozpocznie się w piątek 5 sierpnia o godz. 17:00 czasu polskiego i będzie trwał 3 miesiące.
  • W sezonie 7, w skład Daru Haedriga będą wchodzić następujące zestawy:
    Barbarzyńca: Furia Pustkowi

    Krzyżowiec: Dziedzictwo Rolanda

    Łowczyni demonów: Świętokradcza Esencja

    Mnich: Szaty Tysiąca Burz

    Szaman: Uprząż Piekielnego Kła

    Czarownica: Aspekty Tal Rashy

  • Za ukończenie Rozdziału II, III oraz IV (podróż sezonowa) otrzymacie po jednym Darze Haedriga. Ponadto Rozdział IV stanowi próg nagrody dla nowych portretów oraz elementów ozdobnych z sezonu 7.
  • Podboje sezonu 7: Sprinter oraz Wyścigowiec, w ramach których należy ukończyć całą kampanię w czasie krótszym niż 1 godzina. Boskość oraz Lwie Serce zapewnią graczom solo niezapomniane wrażenia w Głębokich Szczelinach, a ulepszanie legendarnych klejnotów doprowadzi nefalemskich śmiałków do podbojów Dobra dniówka oraz Nie mogę przestać!. Jeśli zaś wolicie wyzwania wymagające wysilenia mózgownicy, możecie stworzyć własny „zestaw” przedmiotów legendarnych i przebić się przez Głęboką Szczelinę poziomu 45, nie korzystając z żadnego elementu zestawu, aby dokonać podbojów Euforia oraz Nadczłowiek.



aktualizacja 2.4.2 diablo

Pamiętajcie, każdy poradnik może ulec drobnym modyfikacjom. Wszystkie pytania i uwagi zamieszczajcie w komentarzach! Prędzej czy później, w miarę możliwości, zawsze możecie liczyć na naszą odpowiedź! Bawcie się dobrze w nadchodzącym sezonie 7 i odwiedzajcie naszą stronę regularnie, poradniki buildowe są już w budowie!

comments

Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III