Poniżej znajdują się wstępne informacje o aktualizacji 2.4.3 dla PST. Prosimy pamiętać, że nie jest to ostateczna wersja tego dokumentu, gdyż niektóre zmiany mogły nie zostać uwzględnione bądź zostały opisane jedynie skrótowo.

6bnd4723jijr1403620683289

AKTUALIZACJA PST 2.4.3 – w.2.4.3.41363

Aby podzielić się z nami swoimi opiniami i sugestiami na temat aktualizacji 2.4.3, prosimy skorzystać z forum poświęconego opiniom o PST (odnośnik w j. angielskim).
Wszelkie błędy, na które natrafiliście podczas gry na PST, prosimy zgłaszać na forum poświęconym zgłaszaniu błędów (odnośnik w j. angielskim).
Zapoznajcie się również z dodatkowymi informacjami o Publicznym Serwerze Testowym.

OGÓLNE

  • Nowa funkcja: Wydarzenie z okazji 20-lecia serii
    • Tajemnicza grupa kultystów próbuje mocno namieszać! Wytropcie ją w trybie przygodowym, by odnaleźć wskazówki, które pomogą wam otworzyć portal do przeszłości Tristram i odkryć źródło przerażającej ciemności, która spowiła miasteczko wiele lat temu…
    • Wydarzenie będzie dostępne jedynie w styczniu.
  • Wsparcie sprzętowe
    • Dodano wsparcie dla silnika Corsair Utility Engine (CUE) SDK i sprzętu Razer.
      • Obsługiwane podświetlane klawiatury będą reagować na określone sytuacje w grze, na przykład wypadanie przedmiotów legendarnych czy elementów zestawów, awans postaci i wiele innych.
    • Żeby móc korzystać z tej funkcji, należy zaktualizować oprogramowanie sprzętowe obsługiwanych urządzeń.

Powrót na górę

KLASY

  • Barbarzyńca
    • Przytłaczający Atak
      • Posiada obecnie 3 ładunki.
      • Czas odnowienia to nadal 12 sekund na każdy ładunek, ale może zostać nieco skrócony przez trafienia krytyczne.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami Fala Światła nie zadawała obrażeń, kiedy gracze znajdowali się pod wpływem Objawienia.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pojawienie się Hydry, kiedy dwa Lustrzane Odbicia próbowały przywołać Hydrę w tym samym czasie.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premie do do obrażeń zadawanych przez Mistycznego Sojusznika i ataków na sekundę nie obejmowały trybu aktywnego Ziemskiego Sojusznika i Ognistego Sojusznika.

Powrót na górę

PRZEDMIOTY

  • Przedmioty klasowe

    • Do gry dodano nowe przedmioty.
      • Krzyżowiec
        • Pancerz Akkhana
          • Talizman Akkhana (amulet)
            • Dodano jako 7. element Pancerza Akkhana.
            • Obecne premie i moce zestawu pozostają bez zmian.
          • Amulet zapewnia szansę na zadanie trafienia krytycznego, a także posiada 3 inne losowe afiksy.
    • Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.

      • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami; tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
      • Barbarzyńca
        • Szafranowy Pas
          • Obrażenia zadane przez następny Przytłaczający Atak zwiększą się o 40-50% za każdego trafionego przeciwnika (do maks. 20 przeciwników).
      • Krzyżowiec
        • Zerwikaptur
          • Każdy przeciwnik trafiony Opadającym Mieczem zwiększa na 5 sek. obrażenia zadawane przez Błogosławiony Młot o 50-60%.
      • Łowczyni demonów
        • Pas z piekielnego kota
          • Granaty mają szansę na odbicie się od 3 do 5 razy, zadając dodatkowe 50% obrażeń przy każdym odbiciu.
          • Premia zostaje zwiększona do 800% przy ostatnim odbiciu.
          • Następujące umiejętności podlegają temu efektowi:
            • Strzała Odłamkowa – Oślepiająca strzała, Bomby Odłamkowe, Na Grubego Zwierza i bez runy
            • Deszcz Zemsty – Siła Nieczysta
            • Ostrzał – Demolka
            • Huragan Ognia – Bombardowanie
        • Mnich
          • Wściekłe Uderzenie
            • Umiejętności wykorzystujące siłę duchową, które teleportują postać podczas działania Objawienia, robią to samo za darmo z odległym celem.
        • Szaman
          • Golibroda
            • Duchowa Nawałnica nie zadaje już bezpośrednich obrażeń, za to pochłania obrażenia w postaci ładunków.
            • Jeśli cel nie pochłonie obrażeń od Duchowej Nawałnicy przez 1,5 sek. lub zginie, ładunki zostaną zdetonowane, raniąc wszystkich przeciwników w promieniu 15 metrów.
            • Zwiększono obrażenia o 15-20% na każdy ładunek.
        • Czarownica
          • Uzdrowienie Manalda
            • Zadające obrażenia od błyskawic umiejętności wykorzystujące moc tajemną zadają dodatkowe 20-25% obrażeń przez 5 sek.
            • Efekt zadawania obrażeń wraz z upływem czasu można odświeżyć dzięki obrażeniom od błyskawic i ładunkom.
      • Zmieniono działanie niektórych przedmiotów.

        • Krzyżowiec
          • Obrońca Zachodniej Marchii
            • Nie można już przywołać wilka częściej niż raz na sekundę.
            • Obrażenia zadawane przez wilka zwiększają się wraz z każdym blokiem podczas okresu przejściowego.
        • Szaman
          • Karwasze Jerama
            • Zmniejszono minimalny poziom wymagany do otrzymania tego przedmiotu z 12 do 31, żeby pokrywał się z poziomem, na którym odblokowuje się Ściana Śmierci.
    • Poprawki błędów

      • Amulet Piekielnego Ognia
        • Naprawiono błąd, który sprawiał, że fetysze generowane przez ten przedmiot za pośrednictwem umiejętności pasywnej Mali Pochlebcy nie skracały prawidłowo czasu odnowienia Wściekłego Voodoo, jeśli na wyposażeniu znajdowało się Meteorytowe Kukri.
      • Iluzoryczne Buty
        • Pozwolą Krzyżowcom używającym Konnej Szarży przechodzić przez ściany.
      • Korbacz Wyniosłego
        • Zadając obrażenia, uwzględnia obecnie premie do Pchnięcia Tarczą wynikające z afiksu.
        • Poziomy kumulacji obrażeń nie będą znikać po zmianie sprzętu lub przy podnoszeniu przedmiotów.
      • Naprawiono błąd, który czasem powodował niezamierzone odprawianie ozdobnych zwierzaków, zmuszając graczy do ponownego przywołania ich za pośrednictwem interfejsu kolekcji.
      • Naprawiono błąd, który czasem powodował, że opcje transmogryfikacji nie odblokowywały się prawidłowo przy pierwszym pozyskaniu przedmiotu dającego kilka możliwości transmogryfikacji.
      • Naprawiono błąd, który powodował wygasanie wzmocnienia pochodzącego od Ahavarionu, Włóczni Likandry przy przechodzeniu między poziomami Głębokiej Szczeliny.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że Szkieletor wydawał niewłaściwe dźwięki, kiedy gracz używał niektórych elementów interfejsu użytkownika.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że premie do obrażeń od żywiołów wynikające z broni unieważniały premię do obrażeń przyznawaną przez Zbawienie Skulara Starożytnej Włóczni i jej typowi żywiołu.
      • Naprawiono błąd, który pozwalał niektórym przeciwnikom odbijać w szamana obrażenia od martwicy pochodzące z Uprzęży Piekielnego Kła przy pomocy pocisków takich jak np. Zatruta Strzałka.

    Powrót na górę

    SEZONY

    • Postępy sezonowe
      • Zdobycie tytułów Niszczyciela i Strażnika w postępach sezonowych nie będzie już wymagało ulepszenia starożytnego przedmiotu legendarnego o legendarny klejnot odpowiednio co najmniej 30 i 40 poziomu.
      • Z kolei żeby zdobyć tytuł Zdobywcy, należy obecnie ulepszyć jeden starożytny przedmiot legendarny o legendarny klejnot poziomu 50 lub wyższego.

    Powrót na górę

    TRYB PRZYGODOWY

    • Zlecenia
      • Zmniejszono liczbę przeciwników, których trzeba zabić, w celu wykonania następujących zleceń:
        • Zabij Aloysiusa,
        • Zabij Truposza,
        • Zabij Bolena,
        • Zabij kapitana Donna Adamsa,
        • Zabij Miażdżyciela.
    • Szczeliny
      • Dostosowano mapę Rynsztoków.
        • Zmniejszono zagęszczenie przeciwników na mapie oraz jej rozmiar.
        • Obszar ten może teraz pojawić się jako loch początkowy w Szczelinach i Głębokich Szczelinach.
    • Głębokie Szczeliny

      • Dokonaliśmy szeregu zmian, by poprawić wrażenia z rozgrywki w Głębokich Szczelinach.
        • Potwory powinny być teraz bardziej równomiernie rozmieszczone na każdym poziomie Głębokich Szczelin.
        • Rozmiary każdego z poziomów Głębokiej Szczeliny są teraz zbliżone.
          • Średnio przejście szczeliny powinno teraz obejmować dwa do czterech poziomów.
        • Szansa na wygenerowanie tego samego typu mapy podczas schodzenia na kolejny poziom Głębokiej Szczeliny jest teraz znacznie mniejsza.
        • Przy wejściu do każdego poziomu znajduje się teraz obszar bez potworów.
          • Wielkość tego obszaru pozwala na swobodne manewrowanie postaciom strzelającym.
        • Kilka dodatkowych typów potworów może teraz pojawić się w charakterze czempionów i potworów elitarnych.
      • Poziomy kumulacji następujących przedmiotów/umiejętności są obecnie zerowane po wejściu do Głębokiej Szczeliny:
        • Przedmiotów Wachlarz Lorda Greenstone, Balista Fortecy i Korbacz Wyniosłego;
        • Umiejętności Tajemny Generator i Mityczny Rytm.
    • Kraina Chciwości
      • Portal do Krainy Chciwości zamyka się obecnie po 60 sek. od otwarcia skrzyni Chciwości.
      • Gracze mogą teraz otworzyć wiele portali do tej krainy w ciągu jednej rozgrywki.
    • Strefy
      • Punkt nawigacyjny na 2 poziomie Fortecy Pandemonium w trybie przygodowym został przesunięty z okolic wejścia do środkowej części poziomu, żeby przyspieszyć realizację niektórych zleceń.
        • W konsekwencji tej zmiany, jeśli zlecenia wymagają zabicia unikatowych przeciwników, pojawią się oni w pierwszej połowie lochu, a wszystkie potwory na mapie będą zaliczać się do postępów realizacji zlecenia.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie pojawiała się scena zlecenia Problemy badawcze.
      • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w niektórych pomieszczeniach Głębokich Szczelin powstawały duże obszary pozbawione potworów, co zdarzało się szczególnie często w okolicach wejść do niektórych poziomów.

    Powrót na górę

    POTWORY

    • Wrogowie
      • Wprowadzono udoskonalenia wrogów ułatwiające rozgrywkę.
        • Niektórych przeciwników skaczących na graczy, m.in. skrzydlatych zabójców, pogromców czy łowczynie lacuni można teraz zabić, gdy znajdują się w powietrzu.
        • Niektórzy przeciwnicy, którzy mogą stać się niemożliwi do zaatakowania, na przykład rekiny wydmowe, wężowi czarodzieje czy skalne czerwie, będą teraz dłużej wrażliwi. Kiedy zakopią się albo użyją kamuflażu, nie będą mogli pozostać w tym stanie dłużej niż przez 3 sekundy.
        • Ponadto tuż przed wyłonieniem się na powierzchnię skalnych czerwi, na ziemi pojawiają się spękania, dzięki czemu uważni gracze mogą uniknąć pierwszego ataku.
    • Afiksy przeciwników

      • Osłona
        • Będzie obecnie automatycznie anulowana, jeśli osłaniający się potwór będzie ostatnim z grupy.
      • Odbicie obrażeń
        • Wystrzeliwuje teraz pocisk zamiast natychmiast zadawać obrażenia graczowi.
        • Skrócono czas działania ostrzeżenia tego afiksu z 2 do 1 sekundy, a jego aktywne działanie z 6 do 4 sekund.
      • Elektryczność
        • Pełzająca błyskawica generowana przez ten afiks ma teraz działanie przebijające, co powala jej na zadanie obrażeń kilku celom po kolei.
      • Moloch
        • Nowy afiks przeciwników
          • Potwory z mocą Molocha są trwale odporne na efekty ograniczające kontrolę, ale poruszają się wolniej niż zwykłe potwory.
          • Moc Molocha mogą mieć tylko rzadcy przeciwnicy elitarni.
      • Poprawki błędów
        • Naprawiono błąd, który sprawiał, że podczas skoku skrzydlaci zabójcy poruszali się czasem po ziemi zamiast w powietrzu.
        • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Strażnikom Głębokich Szczelin teleportację do graczy, jeśli pojawili się kilka ekranów dalej.
        • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami Strażnicy Szczelin pojawiali się w miejscach, gdzie nie mogli być atakowani.

    Powrót na górę

    BOSSOWIE

    • Belial
      • Przemiana z formy normalnej w większą przebiega teraz płynniej.

    Powrót na górę

    OSIĄGNIĘCIA

    • Poprawki błędów
      • Poprawiono tekst osiągnięcia „Gniazdo dla mnie”, by doprecyzować, że wystarczy umieścić jeden klejnot.

    Powrót na górę

    ZMIANY UŁATWIAJĄCE ROZGRYWKĘ

    • Barwniki
      • Obecnie można uzyskać do nich dostęp za pomocą nowej zakładki u Wieszczki.
        • Dotyczy to także barwników z edycji kolekcjonerskiej.
      • Po tej zmianie barwniki nie będą już dostępne u sprzedawców.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono kilka błędów graficznych i tekstowych w przypadku niektórych umiejętności i przedmiotów.
      • Naprawiono błąd, który powodował problemy ze skrótami klawiszowymi przy ukrytym interfejsie użytkownika.
      • Naprawiono błąd, który czasem powodował bezczynność towarzyszy podczas walki.
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odprawienie towarzyszy, kiedy zostali unieszkodliwieni w walce.
      • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zwierzaki i towarzysze mogli być atakowani natychmiast po wyjściu z portalu.

    comments

Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III