Aktualizacja 2.4.1 została wprowadzona na serwerach PST. Na próżno szukać nowego contentu. Patch opiera się jedynie na wzmocnieniach aktualnych zestawów oraz legendarnych klejnotów. Będziemy testować i na bieżąco informować Was o wszystkim co ważne. Tymczasem rzućcie okiem na oficjalne patch notes! Liczymy na gorącą dyskusję w komentarzach!

aktualizacja 2.4.1

Nowy patch zmieni jedynie lub aż metę. Nie wiemy jak będzie wyglądał finalnie, ale wierzymy, że deweloperzy mądrze zbalansują wszystkie zestawy i będziemy mieć znacznie większą różnorodność w doborze klas przy tworzeniu efektywnego teamu 🙂 Co do nowego Goblina – będziemy go szukać!


Spis treści:

Powrót na górę

OGÓLNE

  • Wprowadzono kilka zmian dotyczących wydajności serwerów.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawną kalkulację premii do PD za masakrę.

Powrót na górę

KLASY

  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Młot Starożytnych
        • Runa – Dziedzictwo
          • Obecnie trafienia krytyczne przywracają 3% maksymalnej wartości punktów życia.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.
      • Przezwyciężenie Bólu
        • Runa – Znieczulica
          • Zmniejszono redukcję obrażeń zapewnianą sojusznikom z 50% do 25%.
    • Umiejętności pasywne

Powrót na górę

  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Kompan
        • Runa – Dzik
          • Premie do regeneracji życia na sekundę oraz odporności obejmują teraz również sojuszników.
        • Runa – Wilk
          • Premia do obrażeń za tę runę jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Umiejętności pasywne
      • Pewny Strzał
        • Premia do obrażeń za tę umiejętność jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.

Powrót na górę

  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Objęcia Umarłych
        • Runa – Śmierć Znaczy Życie
          • Zwiększono szansę na przywołanie Psa Zombie do 70%.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.

Powrót na górę

  • Czarownica
    • Premia ze zebranie 2 elementów zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka będzie się teraz aktywować przed Niestabilną Anomalią.
    • Umiejętności aktywne
      • Archont
        • Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 300%.
        • Zwiększono premie do pancerza oraz odporności z 20% do 150%.
        • Premia do obrażeń za każdego zabitego przeciwnika jest teraz mnożona.
        • Runa – Wielki Archont
          • Zwiększono premię do obrażeń z 22% do 50%.
            • Uwaga: premia ta jest teraz naliczana kumulatywnie.
        • Runa – Teleportacja
          • Skrócono czas odnowienia z 3 do 2 sek.

Powrót na górę

PRZEDMIOTY

  • Legendarne mikstury można teraz rozłożyć na części i otrzymać zapomnianą duszę.
  • Legendarne klejnoty
    • Zmora Potężnych
      • Od rangi 25 dodatkowo zmniejsza obrażenia otrzymywane od przeciwników elitarnych o 15%.
      • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Egzekutor
      • Zwiększono redukcję obrażeń otrzymywanych przez przywołańce z 25% do 90%.
      • Premia do obrażeń zapewniana przez ten klejnot przywołańcom jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Klejnot Skutecznej Toksyny
      • Dodatkowo obrażenia zadawane przez zatrutych przeciwników zostają zmniejszone o 10%.
    • Gogok Szybkości
      • Klejnot został przeprojektowany.
        • Obecnie zapewnia wzmocnienie „Szybkość” przy każdym ataku.
        • Obecnie zapewnia również 0,50% szansy na unik za każdy poziom kumulacji.
        • Zwiększono szansę na unik o 0,01% za każdą rangę.
    • Mirinae, Łza Gwiezdnej Tkaczki
      • Zwiększono obrażenia od Porażenia z 2 000% do 3 000% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 40% do 60% obrażeń od broni.
      • Po uzyskaniu rangi 25 czas między dodatkowymi Porażeniami zostaje skrócony z 5 do 2 sek.
      • Dodatkowo Porażenie leczy postać, przywracając jej przy każdym trafieniu przeciwnika 3% maksymalnej wartości punktów życia.
    • Moratorium
      • Zwiększono szansę na wyzerowanie obrażeń rozłożonych w czasie z 10% do 20% za każdego zabitego wroga.
    • Stymulator Bólu
      • Zwiększono obrażenia z powodu krwawienia z 1 200% do 2 500% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 30% do 50% obrażeń od broni.
    • Siła Prostoty
      • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń od podstawowych umiejętności.
      • Zwiększono skuteczność leczenia z 2% do 4% maksymalnej wartości punktów życia.
    • Taeguk
      • Klejnot został przeprojektowany.
        • Obecnie zyskuje poziomy kumulacji wyłącznie za wykorzystywanie zasobów na podtrzymywaną umiejętność.
        • Może się teraz kumulować maksymalnie 10 razy.
        • Poziomy kumulacji zaczynają teraz zanikać po upływie 1,5 sek.
        • Zapewnia również premię 2,0% do obrażeń za każdy poziom kumulacji.
        • Obrażenia wzrastają o 0,04% za każdą rangę.
        • Zapewnia premię 2% do pancerza za każdy poziom kumulacji (przy randze 25).
          • Uwaga: obecnie występuje błąd, który powoduje, że klejnot ten zapewnia tylko 1% premii do pancerza za każdy poziom kumulacji.
    • Wieniec Błyskawic
      • Zwiększono obrażenia od błyskawic z 600% do 1250% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 10% do 25% obrażeń od broni.
    • Kamień Pomsty Zeia
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 0,05% do 0,08% za każde 10 metrów dzielące postać od przeciwnika.
  • Głębinowce
    • Premia do obrażeń za ten przedmiot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń od podstawowych umiejętności.
  • Pierścień Okulusa
    • Zabicie wroga aktywuje efekt nawet wtedy, gdy pierścień jest na wyposażeniu towarzysza.
  • Krwawe Łapawice
    • Korzystają teraz ze wszystkich źródeł premii do obrażeń.
  • Solanium
    • Może teraz tworzyć kule zdrowia raz na 8 sek.
  • Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
    • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
    • Odmrożenie
      • Legendarna moc: Umiejętności zimna zadają 15-20% więcej obrażeń i mają 50% szans na zamrożenie wrogów.
    • Pięść Maga
      • Legendarna moc: Umiejętności ognia zadają 15-20% więcej obrażeń.
    • Przedmioty klasowe
      • Barbarzyńca
        • Zew Nieśmiertelnego Króla;
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 250% do 400%.
        • Dziedzictwo Raekor
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdy poziom kumulacji z 300% do 750%.
        • Potęga Ziemi
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 800% do 1 200%.
        • Czaszkochwyt
          • Pierścień został przeprojektowany.
            • Tornado zadaje dodatkowo 250-300% obrażeń.
              • Uwaga: premia jest mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń za Tornado.
        • Furia Pustkowi
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono redukcję obrażeń w czasie trwania Tornada z 40% do 50%.
            • Celne Rozprucia zadają potrójne obrażenia.
      • Krzyżowiec
        • Korbacz Wyniosłego
          • Nowy legendarny korbacz dwuręczny
            • Twój Blask Tarczy zadaje obrażenia równe ostatnim 5 Pchnięciom Tarczą.
        • Argument Johanny
          • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia zadawane przez Błogosławiony Młot o 100%.
        • Ciernie Zaklinacza
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono wartość obrażeń za każdy poziom kumulacji z 25% do 35%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń od cierni z 600% do 800%.
        • Dziedzictwo Rolanda
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 600% do 750%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Wydłużono czas działania z 5 do 8 sek.
      • Łowczyni demonów
        • Wcielenie Marudera
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń od Wartowników z 300% do 400%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdego aktywnego Wartownika z 600% do 800%.
        • Wachlarz Lorda Greenstone
          • Zwiększono premię do obrażeń z 80-100% do 160-200% za każdy poziom kumulacji.
        • Dokładne Pociski
          • Przedmiotu nie będzie już można znaleźć.
          • Zastąpiono przedmiotem:
            • Kołczan Żywiołów
              • Nowy legendarny kołczan
                • Piorun Kulisty leci z 30% szybkości.
                • Zwiększono obrażenia od Strzały Mrozu oraz wydłużono czas działania wyziębienia o 200-250%.
                • Zwiększono obrażenia z upływem czasu za Spopielającą Strzałę o 200-250%.
                • Zwiększono wartość obrażeń i skuteczność leczenia za Macki Otchłani o 200-250%.
        • Pomsta Natalii
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 400% do 500%.
        • Opończa Cienia
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 600% do 1 200%.
        • Świętokradcza Esencja
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdy punkt dyscypliny z 20% do 40%.
        • Szturmownik Wojahnu
          • Zwiększono premię do obrażeń za Huragan Ognia z 30-40% do 60-75% za każdy poziom kumulacji.
          • Skrócono czas podtrzymywania wymagany do otrzymania poziomu kumulacji z 1 sek. do 0,5 sek.
          • Obecnie natychmiast zyskuje pierwszy poziom kumulacji.
      • Mnich
        • Potok Wieczności
          • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia za Siedmiostronne Uderzenie o 100%.
        • Strój Małpiego Króla;
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono obrażenia od sobowtóra z 500% do 1 000% obrażeń od broni za każdy poziom kumulacji.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 1 500% do 3 000%.
        • Szaty Tysiąca Burz
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Śmiałe Uderzenie dodatkowo zwiększa skuteczność umiejętności generujących siłę duchową o 300% na 6 sek.
        • Duch Shenlonga
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń po osiągnięciu maksymalnej wartości siły duchowej ze 100% do 500%.
        • Fortel Uliany
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Siedmiostronne Uderzenie przy każdym trafieniu zadaje podwójne obrażenia.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia za Śmiałe Uderzenie o 250%.
      • Szaman
        • Dżunglowe Owijacze Bakuli
          • Nowy legendarny pas
            • Ogniste Nietoperze zadają obrażenia zwiększone o 150-200% przeciwnikom znajdującym się pod wpływem Roju Szarańczy lub Piranii.
        • Uprząż Piekielnego Kła
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 900% do 1 400%.
        • Szaty Nefrytowego Żniwiarza
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono natychmiastowe obrażenia zadawane przez Opętanie do wartości, jaką wróg otrzymałby po 120 sek. działania Opętania (zamiast po 60 sek.).
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono obrażenia wywoływane natychmiastowym pochłonięciem obrażeń zadawanych z upływem czasu z równowartości 150 sek. do 300 sek.
        • Duch Arachyra
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 1 200% do 1 500%.
        • Nawiedzenie Zunimassy
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono redukcję obrażeń za każdego fetysza z 2% do 3%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 800% do 1 500%.
      • Czarownica
        • Opus Magnum Delsere
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Przedmiot został przeprojektowany.
              • W czasie działania Spowolnienia Czasu odnoszone obrażenia są zmniejszone o 50%.
              • Sojusznicy zyskują połowę tego efektu.
        • Aureola Karini
          • Nowy legendarny pierścień
            • Kiedy twój Pancerz Burzy porazi elektrycznością przeciwnika z odległości ponad 30 metrów, otrzymujesz o 45-60% mniej obrażeń przez 2 sekundy.
        • Ozdoby Ognistego Ptaka
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdego płonącego przeciwnika z 25% do 40%.
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdego płonącego przeciwnika elitarnego z 600% do 2 000%.
        • Chełpliwość Nilfur
          • Zwiększono premię do obrażeń za Meteoryt ze 100% do 200%.
          • Zwiększono wartość obrażeń przy trafieniu 3 lub mniej przeciwników ze 150-200% do 275-350%.
        • Aspekty Tal Rashy
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 500% do 750% za każdy poziom kumulacji.
        • Wypaczony Miecz
          • Może teraz korzystać z premii za maksymalnie 5 Tornad Energii.
        • Wielkie Arkana Vyra
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 1% do 1,5% za każdy poziom kumulacji.
      • Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
        • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
        • Mnich
          • Kryształowa Pięść
            • Dodano moc legendarną.
              • Śmiałe Uderzenie przez 6 sek. zmniejsza obrażenia odnoszone przez postać o 40-50%.
            • Obniżono wymagany poziom doświadczenia.
          • Mięsograb
            • Dodano moc legendarną.
              • Śmiałe Uderzenie zwiększa obrażenia od Śmiałego Uderzenia o 75-100% przez 1 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.
            • Obniżono wymagany poziom doświadczenia.
        • Szaman
          • Bagienne Spodnie
            • Dodano moc legendarną.
              • Ofiara zadaje 350-400% dodatkowych obrażeń celom znajdującym się pod wpływem efektów Roju Szarańczy lub Objęć Umarłych.
      • Poprawki błędów
        • Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 6 elementów zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka zwiększająca obrażenia za płonące potwory elitarne była również stosowana w przypadku podpalenia sług rzadkich potworów.

    Powrót na górę

    TRYB PRZYGODOWY

    • Zlecenia
      • Jeśli zostaną wykonane zlecenia zarówno z Aktu III, jak i IV, obecnie najpierw będzie zaliczany akt premiowany.
      • Plaga kopaczy
        • Znacznie zmniejszono liczbę punktów życia kopaczy.
    • Szczeliny Nefalemów
      • Głębokie Szczeliny
        • Zmniejszono wartość obrażeń otrzymywanych przez postaci w Głębokich Szczelinach na poziomie 70 i wyżej.
        • Zmniejszono wartość punktów doświadczenia otrzymywanych przez postaci w Głębokich Szczelinach na poziomie 70 i wyżej.
        • Zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny powyżej poziomu 70 oraz ilość złota otrzymywanego za jej ukończenie, ale stosunek obu tych wartości pozostaje bez zmian.
    • Podziemia Zestawów
      • Barbarzyńca
        • Zew Nieśmiertelnego Króla
          • Zadanie 2 polega teraz na zabiciu 150 przeciwników, kiedy aktywny jest Gniew Berserkera.
        • Dziedzictwo Raekor
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Dziką Szarżą obejmującą 15 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
        • Potęga Ziemi
          • Przeciwnicy elitarni pojawiają się teraz w ściśle określonych miejscach.
        • Furia Pustkowi
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Rozpruciem obejmującym 10 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Krzyżowiec
        • Pancerz Akkhana
          • Zwiększono całkowitą liczbę potworów.
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Skazaniem obejmującym 10 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Łowczyni demonów
        • Wcielenie Marudera
          • Zadanie 1 polega teraz na zabiciu 140 wrogów, gdy posiada się 3 lub więcej aktywnych Wartowników.
          • Zwiększono całkowitą liczbę potworów.
          • Skalne czerwie pojawiają się teraz w ściśle określonych miejscach.
          • Przebicie się skalnych czerwi nad powierzchnię ziemi po ich pojawieniu się będzie teraz zajmować więcej czasu.
        • Opończa Cienia
          • Łańcuch kolejnych trafień nie zostanie teraz przerwany po trafieniu przeciwnika, który został już wcześniej dodany do łańcucha.
        • Świętokradcza Esencja
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Wielostrzałem obejmującym 20 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Szaman
        • Szaty Nefrytowego Żniwiarza
          • Mistyfikatorzy nie będą już korzystać z niewidzialności.
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Żniwami Dusz obejmującymi 15 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Czarownica
        • Opus Magnum Delsere
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Spowolnieniem Czasu obejmującym 30 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
        • Ozdoby Ognistego Ptaka
          • Zadanie 2 wymaga teraz podpalenia bądź zabicia 20 przeciwników.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który w pewnych sytuacjach uniemożliwiał graczom ukończenie Podziemi Zestawu.

    Powrót na górę

    RZEMIOSŁO

    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłową aktualizację liczby przedmiotów do wykonania u rzemieślnika po wprowadzeniu nowej wartości.
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał dynamiczną aktualizację listy dostępnych afiksów podczas zaklinania przedmiotów.

    Powrót na górę

    POTWORY

    • Ataki przywołańców będą teraz poprawnie niszczyć pancerz pierwotnych ścierwojadów – tak samo jak ataki graczy.
    • Zmniejszono liczbę sztuk złota upuszczaną przez Pozłacanego Barona.
    • Bezlitosna Wiedźma
      • Usunięto osłony Wiedźmy w Krainie Niezgody oraz Krainie Przerażenia.
      • Znacznie zwiększono jej liczbę punktów życia w Krainie Niezgody.

    Powrót na górę

    INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

    • Przytrzymanie klawisza SHIFT podczas porównywania przedmiotów spowoduje teraz usunięcie z porównania premii za Rozpacz Caldesanna.
    • Podczas przeglądania profilu gracza w grze będzie teraz wyświetlana informacja, czy jest to bieżący profil, czy też nie.
    • Przycisk ekwipunku nie jest już podświetlany, gdy postać poziomu 70 podniesie nowy przedmiot.
    • Najwyższe wartości obrażeń będą teraz wyświetlane na pomarańczowo, gdy wyłączone jest wyświetlanie skróconych wartości liczbowych podczas walki.
    • Dodano efekt cieniowania do liczników poziomów kumulacji oraz ładunków na pasku skrótów oraz w ikonach wzmocnień.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawną aktualizację profilu gracza podglądanego dzięki opcji „Obejrzyj postać”, gdy w ekwipunku jego bohatera niedawno dokonano zaklinania przedmiotu lub osadzenia w gnieździe klejnotu.

    Powrót na górę


    FAQ

    P: Jak wziąć udział w testach PST?
    O:Wszystkie informacje o tym, jak wziąć udział w testach PST znajdziecie tutaj.

    comments

Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III