Aktualizacja 2.4.2 została wprowadzona na serwerach PST. Na próżno szukać nowego contentu. Patch opiera się jedynie na wzmocnieniach aktualnych zestawów oraz kilku drobnych zmianach. Będziemy testować i na bieżąco informować Was o wszystkim co ważne. Tymczasem rzućcie okiem na oficjalne patch notes! Liczymy na gorącą dyskusję w komentarzach!

aktualizacja 2.4.2

Generalnie możemy powiedzieć nie wiele. Uważamy, że deweloperzy muszą pracować nad czymś więcej, ponieważ jest to jedyne rozsądne wytłumaczenie wprowadzania tak skromnych aktualizacji. Poniższe patch notes nie opisują wszystkich zmian, a jedynie ich mniejszy lub większy wycinek, który deweloperzy „na dzisiaj” postanowili nam pokazać. Będziemy informować Was o wszystkich nowościach, które z pewnością odkryjemy już wkrótce! Na końcu artykułu znajdziecie krótkie podsumowanie plusów i minusów oraz ogólną ocenę patcha „na teraz”.

Oprócz przedstawionych poniżej zmian, do gry zostanie również dodane:

✔ nowy pet o zacnej nazwie Diablo. Na dzisiaj nie wiemy czy wypada z Goblina menażeriona czy może będzie on nagrodą sezonową – sprawdzimy.
✔ kilkanaście nowych potworów nazwanych na cześć ludzi związanych min. ze społecznością gier Blizzarda. Araxom, Rubakh, Leviathan, Rhykker, Rashkovsky, Shambo, Quin, Qelric, Narull, Tiraco, Barahona, Abaxxter, Scarredwell
✔ dodano kilka nieujętych w patch notes nowych przedmiotów.

Najciekawsze zmiany zaznaczyliśmy kolorem zielonym. Dajcie nam koniecznie znać w komentarzach co tam wam w głowach siedzi i wspólnie przeprowadźmy fajną, merytoryczną dyskusję na temat tego, co już wkrótce nas czeka!

edit 1 01:23 15/06/2016
✔ Po pierwszych testach PST możemy powiedzieć, że Udręka XIII pozytywnie nas zaskoczyła. Jest naprawdę odczuwalnie trudniej niż na Udręce X.
✔ Do gry nie zostało dodane żadne nowe osiągnięcie.
Po naciśnięciu Alt+Z całkowicie znika interfejs użytkownika! Fantastyczna sprawa! Dzięki temu widzimy tyko grę! Opcja niby żadna a jednak bardzo cieszy!


Spis treści:

  • Do gry dodano nowe poziomy trudności: Udręka XI-XIII.
  • Zmodyfikowano nagrody w złocie:
    • zmieniono nagrody za Głębokie Szczeliny poziomu 26 i wyżej – przyrost złota co poziom wynosi teraz 3%;
    • nagrody za poziomy trudności Udręka VII-XIII zmieniono tak, aby ich wartości skalowały się analogicznie do nagród za Głębokie Szczeliny;
    • zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny, aby odpowiadał nowym wartościom nagród w złocie.

Powrót na górę

KLASY

Powrót na górę

  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Kolczasta Pułapka
        • Umiejętność została przeprojektowana.
          • Usunięto czas uzbrajania pułapek.
          • Pułapki wybuchają tylko raz.
          • Posiada obecnie 4 ładunki i czas ponownego naładowania ładunku wynoszący 5 sek.
          • Wszystkie aktywne pułapki są teraz detonowane przy pomocy kolejnej umiejętności zużywającej nienawiść.
        • Zwiększono obrażenia od broni z 340% do 950%.
        • Koszt nienawiści został zmniejszony z 30 do 10 pkt.
        • Runa – Wielokrotny Wybuch
          • Zwiększono obrażenia z 575% do 1330% wartości obrażeń od broni.
          • Runa została przeprojektowana.
            • W chwili zdetonowania pułapki przeciwnicy zostają spowolnieni o 70%.
        • Runa – Odgromnik
          • Zwiększono obrażenia z 880% obrażeń od broni na przestrzeni 10 trafień do 1380% obrażeń od broni na przestrzeni 3 trafień.
          • Zmniejszono zasięg, na którym błyskawica może przeskakiwać między pułapkami, z 75 do 25 metrów.
        • Runa – Długi Lont
          • Runa została usunięta.
          • Runa została zastąpiona przez
            • Przebijające Kolce
              • Kiedy pułapka jest aktywna, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu zostają natychmiast unieruchomieni na 3 sek.
              • Zwiększono obrażenia do 1220% wartości obrażeń od broni.
        • Runa – Rozrzut
          • Rozstawiasz teraz 2 pułapki jedna obok drugiej, zużywając 2 ładunki Kolczastej Pułapki.
        • Runa – Lepka Bomba
          • Runa została usunięta.
          • Runa została zastąpiona przez
            • Mechanizm Spustowy
              • Ataki z użyciem umiejętności generujących nienawiść detonują Kolczaste Pułapki.
              • Zwiększono obrażenia do 1150% wartości obrażeń od broni.

Powrót na górę

  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Piranie
        • Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.
      • Zbiorowy Zamęt
        • Runa – Paranoja
          • Nie kumuluje się już z użyciami z innych źródeł.

Powrót na górę

  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Promieniowi Mrozu z runą Gołoledź tworzenie połaci lodu, jeśli gracz nie zadał śmiertelnego ciosu.

Powrót na górę

PRZEDMIOTY

Powrót na górę

TRYB PRZYGODOWY

  • Dostosowano częstotliwość wypadania wśród łupów Infernalnych Machin:
    • Istnieje teraz 50% szans na znalezienie wśród łupów Infernalnej Machiny na poziomie trudności Udręka I. Szansa ta wzrasta do 100% na poziomie Udręka IV.
    • Na poziomach trudności Udręka V-XIII istnieje teraz rosnąca szansa na otrzymanie drugiej machiny.
  • Szczeliny Nefalemów
    • Klucze do Głębokich Szczelin są teraz gwarantowanym łupem we wszystkich Szczelinach Nefalemów. Zwiększenie poziomu trudności szczeliny zwiększa obecnie szansę na otrzymanie drugiego lub trzeciego klucza.
    • Głębokie Szczeliny
      • Część punktów doświadczenia zdobywanych za Głęboką Szczelinę przesunięto z zabijania potworów do puli nagrody za zamknięcie szczeliny. Całkowita wartość zdobywanych punktów doświadczenia pozostaje bez znaczących zmian.

Powrót na górę

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Obeliski w Szczelinach Nefalemów mają teraz niepowtarzalne ikony na minimapie.
  • Do gry wprowadzono nowy skrót klawiszowy ukrywający IU. ALT+Z
  • Po awansie kowala na maksymalny poziom jego lista schematów będzie teraz zwinięta przy otwarciu okna rzemiosła.
  • Goblin menażerion ma teraz niepowtarzalną ikonę na minimapie.

Powrót na górę

comments

4.5

Good

  • nowe poziomy trudności Udręka XI, XII. XII
  • więcej kluczy do głębokich szczelin w szczelinach nefalemów (nawet 3!)
  • prawdopodobny koniec no boss runów! (zobaczymy jak duży % doświadczenia przejdzie na zamknięcie szczeliny)
  • ALT+Z

Bad

  • bardzo drobne, wręcz koemstyczne zmiany
  • ciąg dalszy wyścigu paragonów
  • brak nowego contentu
  • na dzisiaj nie ma niczego w nowej aktualizacji co mogłoby sprowokować graczy do powrotu do Sanktuarium
Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III