Poniżej znajdują się wstępne informacje o aktualizacji 2.5.0 dla PST. Prosimy pamiętać, że nie jest to ostateczna wersja tego dokumentu, gdyż niektóre zmiany mogły nie zostać uwzględnione bądź zostały opisane jedynie skrótowo.


AKTUALIZACJA PST 2.5.0 – w.2.5.0.43355

Więcej informacji na temat uczestnictwa w testach na PST znajdziecie w sekcji FAQ.

 

Po zapoznaniu się ze zmianami zachęcamy do odwiedzenia forów PST i wymienienia się uwagami związanymi z aktualizacją.

  • Jeśli chcecie podzielić się z nami swoimi opiniami i sugestiami na temat zmian w aktualizacji 2.5.0, zajrzyjcie na forum poświęcone opiniom o PST.
  • Wszelkie błędy, na które natraficie podczas gry na PST, prosimy zgłaszać na forum poświęconym zgłaszaniu błędów na PST.

 

SPIS TREŚCI

OGÓLNE

  • Nowa funkcja: Zbrojownia
    • Dzięki Zbrojowni gracze mogą teraz zachować do pięciu różnych konfiguracji każdej postaci.
      • Funkcja ta jest dostępna w miastach w obrębie wszystkich aktów.
    • Zapisanie konfiguracji w Zbrojowni spowoduje zachowanie aktualnego ekwipunku, wprawionych klejnotów, umiejętności aktywnych i pasywnych oraz mocy Kostki Kanaiego danej postaci.
      • Po wyposażeniu konfiguracji zapisanej w Zbrojowni wszystkie przedmioty i elementy ekwipunku zostaną automatycznie przeniesione z postaci do skrytki i odwrotnie.
  • Nowa funkcja: Składzik na materiały rzemieślnicze
    • Poczynając od aktualizacji 2.5.0, wszystkie podnoszone lub odzyskiwane materiały rzemieślnicze będą pojawiać się w osobnej zakładce składziku, zwalniając w ten sposób miejsce w skrytce.
      • Zakładka ta jest dostępna z poziomu okna Ekwipunku.

Powrót na górę

KLASY

  • Krzyżowiec
    • Blask Tarczy
      • Runa Boski Werdykt została zaktualizowana, dzięki czemu jej efekt drugorzędny wpływa na cel, nawet jeśli ten jest niewrażliwy na efekty ograniczające kontrolę nad postacią.

Powrót na górę

PRZEDMIOTY

  • Ogólne
    • Pierwotne starożytne przedmioty
      • Wszystkie przedmioty legendarne i z zestawów, jakie wypadną w grze, mogą teraz okazać się przedmiotami pierwotnymi starożytnymi.
      • Są one rzadsze niż przedmioty starożytne i mają większe zakresy statystyk.
  • Przedmioty legendarne
    • Dostosowano następujące przedmioty:
      • Serce Szronu
        • Zwiększono szansę na zadziałanie mocy przedmiotu legendarnego na zamrożone cele z 10% do 20%.
      • Silnorękie Karwasze
        • Premia do obrażeń zapewniana przez ten przedmiot jest teraz naliczana przy odrzuceniu, a nie po wylądowaniu przez wroga.
        • Wydłużono czas trwania premii do obrażeń do 6 sekund.
  • Przedmioty klasowe
    • Zmieniono działanie niektórych przedmiotów.
      • Golibroda
        • Broń jest teraz ceremonialnym nożem, a nie sztyletem, dzięki czemu może zadawać te same obrażenia co inne przedmioty dla szamana.
        • Ponadto wprowadzono premię do obrażeń zadawanych przez ostatni wybuch mocy legendarnej tego przedmiotu.
          • Moc legendarna tego przedmiotu zostanie również zaktualizowana w Kostce Kanaiego, jeśli już została pozyskana.
          • Żeby skorzystać ze zaktualizowanej wersji mocy z Kostki, należy ponownie ją wyposażyć.
      • Uzdrowienie Manalda
        • Efekt zadawania obrażeń z Uzdrowienia Manalda będzie teraz aktywowany przy atakowaniu celu także przez przywołańce czarownicy, takie jak Hydra.
          • Uwaga: Ta zmiana pojawi się wraz z nadchodzącą aktualizacją PST.

Powrót na górę

TRYB PRZYGODOWY

  • Głębokie Szczeliny
    • Uwaga: Ta zmiana dotyczy wyłącznie graczy na PC/Mac.
    • Zmieniono wymogi dotyczące udziału w grach publicznych o określonych poziomach trudności – teraz brany jest pod uwagę nie aktualny poziom mistrzowski, a najwyższy ukończony poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo zgodnie z poniższymi wytycznymi:
      • Udręka I – VI: Brak wymogów
      • Udręka VII: 30 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
      • Udręka VIII: 35 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
      • Udręka IX: 40 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
      • Udręka X: 45 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
      • Udręka XI: 50 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
      • Udręka XII: 55 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
      • Udręka XIII: 60 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
    • Podziemia Zestawów
      • Świętokradcza Esencja
        • Pole znajdujące się w prawym górnym rogu podziemi zastąpiono takim, które zapewnia więcej miejsca na pojawianie się potworów.
      • Pancerz Akkhana
        • Zmniejszono z 12 do 10 liczbę wymaganych trafień Skazaniem grup złożonych z przynajmniej 10 przeciwników.
      • Opus Magnum Delsere
        • Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić przy pomocy Spowolnienia Czasu z 30 do 20, ale zwiększono liczbę powtórzeń trafienia z 3 do 4.
    • Zlecenia
      • Usunięto premiowane akty.
        • Wraz z tą zmianą wykonanie pięciu zleceń w dowolnym akcie poskutkuje przyznaniem dużej skrzyni horadrimów, zawierającej takie same nagrody co skarby horadrimów i premiowe.

Powrót na górę


Nefalemowie, LegioN wraz z XazaXem nagrali film, w którym omawiają kwestie związane z aktualizacją 2.5.0! Koniecznie zobaczcie! Zachęcamy was również do subskrybowania kanałów obu Panów – robią naprawdę dobrą robotę!

comments

Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III