Przedstawiamy kompleksowe podsumowanie wszystkich nowości, które czekają nas w nadchodzącym czasie! Dodatku nie ma, ale naprawdę jest się z czego cieszyć! Nekromanta, Diablo I zaimplementowane w Diablo III, zrekonstruowane Głębokie Szczeliny i wiele, wiele innych! Post ten będzie aktualizowany na bieżąco! Zmiany zapowiadają się kosmiczne!

WAŻNE! ARTYKUŁ BĘDZIE AKTUALIZOWANY NA BIEŻĄCO W CIĄGU CAŁEGO WEEKENDU! JEŚLI ZNAJDZIECIE COŚ, CZEGO JESZCZE TU NIE MA – PISZCIE W KOMENTARZACH! *AKTUALIZACJA 9:00 05.11.16*


necromancer_decrepify_tf_04

NOWA KLASA! WITAMY NEKROMANTĘ

  • Nekromanci to najnowsza grywalna klasa postaci w Diablo III: Reaper of Souls. Jako mistrzowie mrocznych sztuk będziecie władać magią czerpaną z mocy samej śmierci i dowodzić potężnymi armiami wskrzeszonych wojowników! Aha – możecie też sprawiać, że zwłoki wybuchną. Na pewno będą wybuchające zwłoki.
  • Nekromanci będą dostępni w ramach płatnego pakietu Przebudzenie Nekromantów, który zostanie wypuszczony w roku 2017 (nie wcześniej niż w drugiej połowie roku). Żeby mieć dostęp do tej zawartości, gracze muszą posiadać zarówno grę Diablo III, jak i dodatek Reaper of Souls (albo, w przypadku konsoli, wersję Ultimate Evil Edition na PlayStation 4 lub Xbox One).
  • W ramach pakietu, poza postacią nekromanty do gry gracze otrzymają również zwierzaka, dwa dodatkowe miejsca na postacie, dwie dodatkowe zakładki skrytki (na PC), ramkę portretu, proporzec, sztandar i symbol na sztandarze.
  • Nekromanci są mistrzami krwistej i kościanej magii, ich umiejętności magiczne to min. Army of the Dead, Blood Golem, Corpse Explosion. Blood Rush, Blood Siphon, Bone Spear, oraz Decrepify.
  • Do gry zostaną wprowadzone zestawy klasowe oraz przedmioty legendarne dedykowanespecjalnie dla Nekromantów, i będą umożliwiać im posiadanie nowych mocy.
  • Przypominamy o oficjalnych informacjach, które zostały udostępnione przez Zamieć! Znajdziecie tam wiele informacji dot. przyszłej klasy postaci.
  • Mainstatem Nekromanty będzie inteligencja.
  • Pod tym linkiem przedstawiamy polski dubbing Nekromanty!
  • Zasób nekromanty będzie nazywany Esencją! Esencja nie będzie regenerować się automatycznie. Ponadto, oprócz głównego zasobu, Nekromanta będzie korzystał z Korpusów zabitych, które będą widoczne tylko dla niego (będzie je zbierał z ziemi!) i są potrzebne do odpalenia niektórych umiejętności.
  • Armia, którą dowodzić będzie nekromanta będzie funkcjonować niczym mantry Mnicha tj. będzie działać w trybie aktywnym/pasywnym, przez co będziemy mieli większy wpływ na jej działanie.
  • Deweloperzy utrzymają Nekromantę w bardzo mrocznym, krwistym charakterze.
  • Nekromanta będzie miał możliwość wysysania życia z przeciwników.

    1478305568742789 1478305569642413 1478305569889998

    1478305684823644 1478305728421479 1478305805592057

    1478305855822177 1478305871844489 1478306000829408

    1478306121211554 1478306207571715 1478306207728715

    1478306207780588 1478306258989057 1478306287731914

    1478306326174086 1478306326774598 1478306337422377

    ANNIVERSARY PATCH

  • W przyszłym tygodniu wystartuje PTR, na którym będziemy mogli testować zawartość nowego content patcha w Diablo III! W jego skład zapewne nie będzie wchodziła postać Nekromanty (przynajmniej na razie), która będzie dostępna w płatnym pakiecie Przebudzenie Nekromantów!
  • Implementacja zawartości Diablo I w Diablo III! Zostanie przeniesiona Katedra i jej poziomy, gdzie będziemy schodzić coraz to głębiej! Z pierwszej części Diablo zostaną przeniesione również potwory, muzyka czy zadania!
  • Katedra będzie miała charakter czasowego eventu. Będzie dostępna każdego stycznia br.
  • Po przejściu wszystkich poziomów w Katedrze, dostaniemy unikalny legendarny klejnot, który będziemy wkładać w hełmy etc. Klejnot będzie pomagał nam podczas levelowania nowych postaci.
  • Nowy legendarny gem będzie nazywał się Odłamkiem Czerwonej Duszy
  • Powrócą walki z bossami! Będziemy bić się min. z Rzeźnikiem, Królem Szkieletów czy nie wszystkim znanym Lazarusem!
  • Poziomów do pokonania w Katedrze będzie aż 16 i będą dostępne dla wszystkich istniejących postaci.
  • Zawartość zaczerpnięta z Diablo I będzie zremasterowana w taki sposób, aby oddawała jej mega mroczny klimat przy jednoczesnym dopasowaniu do standardów Diablo III.
  • Zawartość zaczerpnięta z Diablo I będzie dostępna zupełnie za darmo w ramach RoS’a! Patch będzie nosił nazwę „The Darkening of Tristram”
  • Interfejs użytkownika również zostanie przekształcony w bardziej retro.
  • Po ukończeniu eventu, oprócz nowego gemu dostaniemy peta Rzeźnika, dwa nowe portrety i transmogryfikacje.

    14915468_1264350440253668_2378404054906384763_n 14925660_1264350373587008_7530702804079189030_n 1478304903180534

    1478304976604744 1478305027442872 1478305118119163

    1478305118192853 1478305192674995 1478305192706320

    d3_17anni_catacombslvls_tf_05 d3_17anni_catacombslvls_tf_08 d3_17anni_catacombslvls_tf_10

    d3_17anni_cathedrallvls_tf_11 d3_17anni_cathedrallvls_tf_13 d3_17anni_cathedrallvls_tf_14

    d3_17anni_cavelvls_tf_02 d3_17anni_cavelvls_tf_05 d3_17anni_cavelvls_tf_10

    d3_17thann_helllvls_tf_03 d3_17thann_helllvls_tf_04 d3_17thann_helllvls_tf_11

    ZNACZĄCE ZMIANY DODATKOWE

  • Do gry zostaną dodane dwa nowe obszary: The Shrouded Moors oraz Temple of the Firstborn. Mają być dostępne w 2017 r.
  • Sezony zawitają na konsolach! Zabawa zacznie się od sezonu 10 i będzie zawierała dokładnie taką samą zawartość jak na PC. Będą tablice wyników, wędrówka sezonowa oraz nagrody kosmetyczne.
  • Nareszcie doczekamy się kreatora buildów – Zbrojowni! Nie będziemy musieli już robić kilka postaci tylko po to, aby było nam wygodniej! Nareszcie! Ponad rok temu pisaliśmy o tym na naszym fanpage…

  • W Zbrojowni będziemy mogli zapisać aż 5 buildów na każdą postać. Zapisane będą: umiejętności aktywne, umiejętności pasywne, przedmioty oraz moce wyciągnięte przez kostkę Kanaiego.
  • Zbrojownia trafi na serwery live w 2017 r.
  • Punkty paragonów nie będą zapisywane, ponieważ wymagałyby ciągłej aktualizacji po zdobyciu kolejnych.
  • Koniec z walającymi się matsami w skrzynce! Sytuacja została nareszcie uporządkowana w postaci eleganckiego interfejsu matsów!
  • Głębokie Szczeliny oraz system paragonów zostaną przeprojektowane. O szczegółach poinformujemy już wkrótce! Zmianą będzie min. to, że po osiągnięciu 100% w Głębokiej Szczelinie zostaniemy przeniesieni do innej, mniejszej lokacji w której stoczymy walkę z finalnym bossem. Wygląda naprawdę imponująco!
  • W ramach Głębokich Szczelin będziemy staczać bójki na otwartych lokacjach typu Pola Niedoli etc.
  • Challenge Rifts – alternatywa dla Głębokich Szczelin! Zostanie wprowadzona w przyszłym roku. Paragony, przedmoty starożytne etc. – nic nie będzie miało znaczenia podczas prowadzenia tam rozgrywki. Więcej szczegółów dowiemy się już dzisiaj!

    1478305289735516 1478305333335863 1478305467626580

    d3_craftingmatsui_multi_tf_01 d3_craftingmenuui_tf_00 d3_craftingmenuui_tf_01

    d3_equipmentmanagerarmory_tf_00 d3_equipmentmanagerarmory_tf_02 d3_equipmentmanagerarmory_tf_07


    Zasadniczo zmian na razie tyle (pierwszy dzień BlizzCon’u) O wszystkim jak zwykle będziemy informować was na bieżąco! Dajcie nam koniecznie znać w komentarzach co myślicie na temat tego, co czeka nas w przyszłości! My jesteśmy naprawdę zadowoleni – więcej powiemy po testach na PST 🙂 Pamiętajcie, że wszystkie zmiany, które tutaj omawiamy mogą ulegać większym bądź mniejszym zmianom! Czekamy na drugi dzień naszego święta!

    comments

  • Author Anonymous
    Published
    Categories DIABLO III