Infernalna Machina to urządzenie pozwalające przenieść się do czterech alternatywnych krain, w celu zdobycia składników niezbędnych do stworzenia Pierścienia Piekielnego Ognia lub Amuletu Piekielnego Ognia – unikatowych legendarnych przedmiotów 70 poziomu. O ile Infernalna Machina i Pierścień Piekielnego Ognia zostały po raz pierwszy wprowadzone z aktualizacją 1.0.5 do podstawowej wersji gry, to w dodatku Reaper of Souls oraz kolejnymi aktualizacjami gry, doczekały się one kilku istotnych zmian.

Infernalna Machina

Ostatnia aktualizacja: patch 2.4.0


INFERNALNE MACHINY

Aby znaleźć Infernalną Machinę, należy najpierw zabić Klucznika który znajduje się w aktach: I, II, III i IV. Każdy z nich może nagrodzić Cię określoną Infernalną Machiną.

Machina Żalu – Klucznik Odeg (Pola Niedoli – akt I)
Machina Zgnilizny – Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura – akt II)
Machina Grozy – Klucznik Xah’Rith (Kamienny Fort – akt III)
Machina Przerażenia – Klucznik Nekarat (Drugi Poziom Ogrodów Nadziei – akt IV)

Infernalna MachinaInfernalna MachinaInfernalna MachinaInfernalna Machina

W poniższej tabeli przedstawiamy szansę na wypadnięcie machiny po zabiciu Klucznika na określonym poziomie trudności oraz szansę na wypadnięcie organów po zabiciu uber bossów w poszczególnych krainach.

Poziom trudności
Szansa na drop machiny (z kluczników)
Szansa na drop organu
Udręka I
50%
1
Udręka II
75%
1 (10% szansy na drop 2)
Udręka III
90%
1 (25% szansy na drop 2)
Udręka IV
1
1 (50% szansy na drop 2)
Udręka V
1 (10% szansy na drop 2)
1 (75% szansy na drop 2)
Udręka VI
1 (20% szansy na drop 2)
1 (90% szansy na drop 2)
Udręka VII
1 (30% szansy na drop 2)
2
Udręka VIII
1 (40% szansy na drop 2)
2 (10% szansy na drop 3)
Udręka IX
1 (50% szansy na drop 2)
2 (25% szansy na drop 3)
Udręka X
1 (60% szansy na drop 2)
2 (50% szansy na drop 3)
Udręka XI
1 (70% szansy na drop 2)
2 (75% szansy na drop 3)
Udręka XII
1 (80% szansy na drop 2)
2 (90% szansy na drop 3)
Udręka XIII
1 (90% szansy na drop 2)
3


KROTKI OPIS

Kiedy już zdobędziesz Infernalną Machinę, jej moce będziesz mógł wyzwolić tylko w jednym miejscu – w Domostwie Heretyka w Nowym Tristram. Należy do niego wejść (znajduje się tuż obok Brata Malachiasza Uzdrowiciela), a następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy na urządzenie w ekwipunku, aby je aktywować. Pojawi się złowrogi, czerwony portal, który zaprowadzi graczy do demonicznej krainy, gdzie staną oko w oko z parami najbardziej nikczemnych przeciwników w świecie Sanktuarium.

Infernalna MachinaInfernalna Machina


PRZECIWNICY & KRAINY

Śmiałkowie, którzy znajdą w sobie wystarczająco odwagi, aby przejść przez złowrogi portal otwarty przez Infernalną Machinę, trafią do jednej z czterech krain czystego zła, gdzie będzie na nich czekać z góry określona para bossów:

W Krainie Żalu król Leoryk i Mahda stoją na straży Królewskich krypt.

Infernalna MachinaInfernalna Machina

W Krainie Zgnilizny Ghom i Rakanoth bronią Spiżarni.

Infernalna MachinaInfernalna Machina

W Krainie Grozy Bestia oblężnicza i Zoltun Kull chronią Krawędzi Otchłani.

Infernalna MachinaInfernalna Machina

W Krainie Przerażenia Diablo oraz losowi sprzymierzeńcy chronią Duszy Zła.

Każdy z „podrasowanych” bossów zachowa pełen arsenał podstawowych zaklęć i zdolności. Wiele z nich jest potężniejszych, a niektórzy z przeciwników wymyślili nowe sposoby na sprawdzenie umiejętności tych, którzy mieli czelność wtargnąć na ich włości.

Jeżeli zdarzy wam się polec podczas walki z piekielnymi wrogami, bez obaw – dopóki nie opuścicie gry, możecie zaczynać starcie od nowa w dowolnym momencie. Wystarczy kliknąć stworzony uprzednio portal. Pozostanie on aktywny w Domostwie Heretyka nawet po zgładzeniu bossów – aż do zakończenia danej sesji gry. Innymi słowy, jeżeli nie macie miejsca w ekwipunku, możecie opuścić pole walki i powrócić tam później bez obawy o utratę zdobytych skarbów.

Należy przy tym pamiętać, że nie można udać się do tej samej krainy czystego zła dwukrotnie podczas tej samej sesji gry. Oznacza to, że jeżeli stworzycie lub będziecie mieli dostęp do pięciu lub więcej machin, aby skorzystać z nich wszystkich będziecie musieli rozpocząć nową grę po otwarciu czterech portali.


NAGRODY

Za zgładzenie pary bossów gracze otrzymają przedmioty i złoto. Ponadto, będą mieli szansę na zdobycie groteskowych fragmentów zwłok każdego z zabitych wrogów. Można ich użyć do stworzenia legendarnych przedmiotów o wyjątkowej mocy – Pierścienia Piekielnego Ognia lub Amuletu Piekielnego Ognia. Aby go wykuć, potrzebne będą cztery różne fragmenty zwłok:

Infernalna MachinaSkrucha Leoryka, która wypada z króla Leoryka lub Mahdy w Krainie Żalu.
Infernalna MachinaFiolka Zgnilizny, która wypada z Ghoma lub Rakanotha w Krainie Zgnilizny.
Infernalna MachinaBożek Grozy, który wypada z Bestii oblężniczej lub Zoltuna Kulla w Krainie Grozy.
Infernalna MachinaSerce Zła, które wypada z Diablo w krainie Przerażenia.

Po zebraniu wszystkich narządów można je połączyć u złotnika, korzystając z przepisów, które sprzeda wam handlarka Squirt (akt II). Złotnik na 10 poziomie nauczy się dzięki temu ośmiu różnych schematów pozwalających mu tworzyć: Piekłorodny Pierścień Inteligencji, Piekłorodny Pierścień Siły, Piekłorodny Pierścień Zręczności, Piekielny Pierścień Witalności, Piekielny Amulet Inteligencji, Piekielny Amulet Siły oraz Piekielny Amulet Zręczności. W zależności od tego, którą wersję pierścienia lub amuletu wybierzecie, zapewni on premię do określonego atrybutu.

Infernalna MachinaAmulet Piekielnego Ognia jest uznawany za wyjątkowe wyposażenie, ponieważ oprócz standardowych atrybutów, posiada on dodatkowy afiks w postaci losowej umiejętności pasywnej klasy, którą w danej chwili gramy.



Infernalna MachinaPierścień Piekielnego Ognia oprócz standardowych atrybutów posiada afiks zapewniający nam stałą premię do zdobywanego doświadczenia. Jest doskonały w przypadku lewelowania naszych postaci do 70 poziomu.


FAQ

W tym miejscu zamieścimy najczęściej zadawane przez Was pytania oraz odpowiedzi.

comments

Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III