Uwaga: Beta-testy nekromantów będą przeznaczone tylko dla zaproszonych członków społeczności, aby zapewnić bardzo ukierunkowane uwagi oraz bezproblemowy przebieg procesu testowania. Szczegóły na temat udziału można znaleźć w artykule na blogu.

AKTUALIZACJA PST 2.6.0 – w.2.6.0.45183

Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia o godzinie 02:55 czasu polskiego.

Poniżej znajdują się wstępne informacje o aktualizacji 2.6.0, wliczając w to betę nekromantów. Prosimy pamiętać, że nie jest to ostateczna wersja, gdyż niektóre zmiany mogły nie zostać uwzględnione bądź zostały opisane jedynie skrótowo.

Prosimy pamiętać, że dostępność zawartości podczas bety może być różna, w zależności od potrzeb testowych.

Spis treści:

OGÓLNE

  • Nowa funkcja: Szczeliny Wyzwań
    • Są to nowe konfiguracje zaprojektowane przez graczy do testowania w cotygodniowych statycznych podziemiach. Dostęp do nich można uzyskać z poziomu ekranu głównego, podobnie jak w przypadku trybu przygodowego i trybu kampanii.
      • Uwaga: nowe Szczeliny Wyzwań mogą być dostępne częściej podczas trwania bety.

Powrót na górę

KLASY

  • Nowa klasa: nekromanci
    • Jako mistrzowie mrocznych sztuk będziecie władać mocą życia i śmierci, starając się przywrócić Równowagę. Nekromanci rzucają potężne zaklęcia i sieją spustoszenie w szeregach wrogów przy pomocy klątw i ożywienia – a pomaga im w tym gromada wiernych przywołańców. Po tej nowej klasie można oczekiwać rozgrywki opartej na kontroli i podstawowych elementach życia: krwi i kościach.
  • Umiejętności
    • Wybuch Zwłok
      • Runa podstawowa
        • Detonujesz wszystkie zwłoki znajdujące się na wskazanym obszarze w promieniu 11 metrów. Zwłoki zadają 150% 250% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 20 metrów.

      • Zwarcie
        • Teraz detonujesz zwłoki znajdujące się w pobliżu, zadając 200% 325% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 20 metrów.

    • Trupia Lanca
      • Runa podstawowa
        • Wzywasz pociski z pobliskich zwłok, które ranią wskazanego wroga, zadając mu 750% 900% obrażeń od broni.

    • Kraina Umarłych
      • Runa podstawowa
        • Ze wszystkich umiejętności Zwłok można korzystać w każdej chwili przez 5 10 sek.

    • Armia Umarłych
      • Runa podstawowa
        • Ożywiasz ogromną armię szkieletów, która z impetem uderza wskazane miejsce zadając 3000% 12 000% obrażeń od broni w promieniu 15 metrów.

      • Armia Zamarzniętych
        • Obrażenia od broni zostają zwiększone do 3600% 12 000%, zaś armia atakuje wszystkich przeciwników w linii.

      • Martwa Burza
        • Wzbudzasz wokół siebie burzę umarłych, która zadaje wrogom 2000% 15 500% obrażeń od broni w ciągu 5 sek.

      • Niekonwencjonalna Walka
        • Obrażenia zostają zwiększone do 50 000% obrażeń od broni.

      • Katatoniczny Uścisk
        • Nowa nazwa runy to Skażony Uścisk
        • Runa została przeprojektowana.
          • Z ziemi wysuwają się szkieletowe ręce, które zadają wrogom w promieniu 15 metrów obrażenia od trucizny równe 14 000% obrażeń od broni w ciągu 5 sek.

  • Umiejętności pasywne
    • Ostatnia Posługa
      • Kiedy ta umiejętność pasywna z powodzeniem zapobiegnie śmierci nekromanty, staje się on niewrażliwy na otrzymywane obrażenia na 4 sek.
        • Uwaga: treść opisu umiejętności w grze nie zawiera jeszcze powyższych informacji.

  • Poprawki błędów
    • Gnijący Golem
      • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Gnijący Golem nie czerpał korzyści z nieograniczonych zwłok zapewnianych przez Krainę Umarłych.

Powrót na górę

PRZEDMIOTY

  • Ogólne
    • Kosy i filakteria można teraz zakupić od niektórych kupców w całym świecie gry.

  • Zestawy klasowe
    • Kości Rathmy
      • Premia za 2 części zestawu
        • Twoje przywołańce mają szansę skrócić czas odnowienia Armii Umarłych o 1 sek. za każdym razem, gdy zadają obrażenia.

      • Premia za 4 części zestawu
        • Zyskujesz 1% do redukcji obrażeń na 5 sek. za każdym razem, gdy twoje przywołańce zadają obrażenia. Kumuluje się maksymalnie 50 razy.

      • Premia za 6 elementów zestawu
        • Każdy aktywny szkieletowy mag zwiększa obrażenia zadawane przez twoje sługi i Armię Umarłych o 200%.

    • Awatar Trag’Oula
      • Premia za 2 części zestawu
        • Napływ Krwi zyskuje efekty wszystkich run.

      • Premia za 4 części zestawu
        • Kiedy masz pełne życie, leczenie za pomocą umiejętności będzie przez 45 sek. dodawane do twoich punktów życia, zwiększając je maksymalnie o 100%.

      • Premia za 6 elementów zestawu
        • Wydanie 10% pkt. życia daje ci kumulację Kaskady Krwi. Każda kumulacja Kaskady Krwi zwiększa obrażenia od ataków wykorzystujących życie o 200%, a także utratę życia o 10%. Użycie umiejętności leczącej pochłonie jedną kumulację i wyleczy o 300% więcej.

    • Łaska Inariusa
      • Premia za 2 części zestawu
        • Obrażenia od wybuchu Zbroi z Kości zostają zwiększone o 1000%.

      • Premia za 4 części zestawu
        • Kumulacje Zbroi z Kości zostają odnowione. Oprócz tego Zbroja z Kości zapewnia dodatkowe 2% redukcji obrażeń za każdego trafionego wroga.

      • Premia za 6 elementów zestawu
        • Zbroja z Kości wyzwala także wirujące Tornado Kości, które rani pobliskich przeciwników, zadając im obrażenia fizyczne równe 375% obrażeń od broni. Wrogowie trafieni przez tornado otrzymują również zwiększone o 850% obrażenia od nekromanty i jego przywołańców.

    • Całun Mistrza Plagi
      • Premia za 2 części zestawu
        • Każde pożarte zwłoki powodują wystrzelenie Trupiej Lancy w pobliskiego wroga.

      • Premia za 4 części zestawu
        • Każdy przeciwnik trafiony Włócznią z Kości zmniejsza otrzymywane przez ciebie obrażenia o 2%, maksymalnie do 50%. Działa przez 15 sekund.

      • Premia za 6 elementów zestawu
        • Każde pożarte zwłoki zapewniają ci ładunek Wzmocnionej Włóczni z Kości, który zwiększa obrażenia twojej następnej Włóczni z Kości o 1000%.

  • Amulet Piekielnego Ognia
    • Dodano umiejętności pasywne dla nekromanty.

  • Wzlot Halcyjona
    • Dodano umiejętności dla nekromanty.

Powrót na górę

TRYB PRZYGODOWY

  • Nowe obszary: Wrzosowiska i Świątynia Pierworodnych
    • Spowite mgłą Wrzosowiska i mroczna Świątynia Pierworodnych czekają na odkrycie w trybie przygodowym, dostępne przez nowy punkt nawigacyjny na mapie Aktu II.
  • Podziemia Zestawów
    • Zaktualizowano interfejs użytkownika, by lepiej odzwierciedlał wymagania konieczne do ukończenia poziomu.
      • Dodatkowo podstawowy poziom musi zostać ukończony w określonym limicie czasu.
    • Wydłużono limit czasu na ukończenie Podziemi Zestawu do 5 min.
    • W trybie przygodowym dodano Podziemia Zestawów dla nekromanty.
  • Zlecenia
    • W Akcie IV pojawiły się cztery nowe punkty nawigacyjne. Do każdego zostały przypisane zlecenia. Krainy Przeznaczenia powstały w wyniku walk między nefalemami i Diablo w Królestwie Niebios jako niezamierzony skutek uboczny.
  • Głębokie Szczeliny
    • Gracze, którzy zginą w Głębokich Szczelinach podczas gry solo, będą teraz mieć możliwość natychmiastowego wskrzeszenia. Przy wyborze tej opcji pozostały czas oczekiwania na odrodzenie postaci zostanie odjęty od pozostałego czasu na ukończenie Głębokiej Szczeliny. Ponadto odliczane wówczas czasy odnowienia umiejętności postaci również zostaną przesunięte do przodu o tę samą wartość.
  • Wyłącznie na PST
    • Naprawiono błąd, który w pewnych okolicznościach mógł uniemożliwiać graczom ukończenie zlecenia „Oczyść Zapomnianą Studnię”.

comments

Author Anonymous
Published
Categories SPOŁECZNOŚĆ