Przedstawiamy oficjalne patch notes aktualizacji 2.4.1 w języku polskim! Przeczytajcie o wszystkim co przygotował dla nas Blizzard w najnowszej aktualizacji! Niema co się oszukiwać, zmian jest niewiele. Wierzymy jednak, że mimo wszystko wielu graczy pozostanie przy Sanktuarium w niewątpliwie ciężkich chwilach, które przechodzi…

DJB2VZCV56K31461748933201

SPIS TRESCI

OGÓLNE

  • Dodano kilka nowych elementów ozdobnych, które gracze będą mogli odnaleźć.
  • Wprowadzono kilka zmian dotyczących wydajności serwerów.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawną kalkulację premii do PD za masakrę.

Powrót na górę

KLASY

  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Młot Starożytnych
        • Runa – Dziedzictwo
          • Obecnie trafienia krytyczne przywracają 3% maksymalnej wartości punktów życia.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.
      • Przezwyciężenie Bólu
        • Runa – Znieczulica
          • Zmniejszono redukcję obrażeń zapewnianą sojusznikom z 50% do 25%.
    • Umiejętności pasywne

Powrót na górę

  • Krzyżowiec
    • Umiejętności aktywne
      • Wybraniec Akarata
        • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
      • Kanon Nadziei
        • Runa – Natchniony Okrzyk
          • Obecnie zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne o 25%.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.

Powrót na górę

  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Kompan
        • Runa – Dzik
          • Premie do regeneracji życia na sekundę oraz odporności obejmują teraz również sojuszników.
        • Runa – Wilk
          • Premia do obrażeń za tę runę jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Umiejętności pasywne
      • Pewny Strzał
        • Premia do obrażeń za tę umiejętność jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.

Powrót na górę

  • Mnich
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który powodował w niektórych przypadkach utratę punktów zdrowia przez gracza, gdy aktywny był Mistyczny Sojusznik z runą Ziemski Sojusznik.

Powrót na górę

  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Objęcia Umarłych
        • Runa – Śmierć Znaczy Życie
          • Zwiększono szansę na przywołanie Psa Zombie do 70%.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.

Powrót na górę

  • Czarownica
    • Premia ze zebranie 2 elementów zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka będzie się teraz aktywować przed Niestabilną Anomalią.
    • Umiejętności aktywne
      • Archont
        • Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 30%.
        • Zwiększono premie do pancerza oraz odporności z 20% do 150%.
        • Premia do obrażeń za każdego zabitego przeciwnika jest teraz mnożona.
        • Runa – Wielki Archont
          • Zwiększono premię do obrażeń z 22% do 50%.
            • Uwaga: premia ta jest teraz naliczana kumulatywnie.
        • Runa – Teleportacja
          • Skrócono czas odnowienia z 3 do 2 sek.

Powrót na górę

  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie niektórych umiejętności po zastosowaniu Pchnięcia Tarczą lub Dzikiej Szarży.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Kompan – Wilk łowczyni demonów otrzymywał podwójną aktywną premię.

Powrót na górę

PRZEDMIOTY

  • Legendarne mikstury można teraz rozłożyć na części i otrzymać zapomnianą duszę.
  • Legendarne klejnoty
    • Zmora Potężnych
      • Od rangi 25 dodatkowo zmniejsza obrażenia otrzymywane od przeciwników elitarnych o 15%.
      • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Egzekutor
      • Zwiększono redukcję obrażeń otrzymywanych przez przywołańce z 25% do 90%.
      • Premia do obrażeń zapewniana przez ten klejnot przywołańcom jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Klejnot Skutecznej Toksyny
      • Dodatkowo obrażenia zadawane przez zatrutych przeciwników zostają zmniejszone o 10%.
    • Gogok Szybkości
      • Klejnot został przeprojektowany.
        • Obecnie zapewnia wzmocnienie „Szybkość” przy każdym ataku.
        • Obecnie zapewnia również 0,50% szansy na unik za każdy poziom kumulacji.
        • Zwiększono szansę na unik o 0,01% za każdą rangę.
    • Mirinae, Łza Gwiezdnej Tkaczki
      • Zwiększono obrażenia od Porażenia z 2 000% do 3 000% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 40% do 60% obrażeń od broni.
      • Po uzyskaniu rangi 25 czas między dodatkowymi Porażeniami zostaje skrócony z 5 do 2 sek.
      • Dodatkowo Porażenie leczy postać, przywracając jej przy każdym trafieniu przeciwnika 3% maksymalnej wartości punktów życia.
    • Moratorium
      • Zwiększono szansę na wyzerowanie obrażeń rozłożonych w czasie z 10% do 20% za każdego zabitego wroga.
    • Stymulator Bólu
      • Zwiększono obrażenia z powodu krwawienia z 1 200% do 2 500% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 30% do 50% obrażeń od broni.
    • Siła Prostoty
      • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń od podstawowych umiejętności.
      • Zwiększono skuteczność leczenia z 2% do 4% maksymalnej wartości punktów życia.
    • Taeguk
      • Klejnot został przeprojektowany.
        • Obecnie zyskuje poziomy kumulacji wyłącznie za wykorzystywanie zasobów na podtrzymywaną umiejętność.
        • Może się teraz kumulować maksymalnie 10 razy.
        • Poziomy kumulacji zaczynają teraz zanikać po upływie 1,5 sek.
        • Zapewnia również premię 2,0% do obrażeń za każdy poziom kumulacji.
        • Obrażenia wzrastają o 0,04% za każdą rangę.
        • Zapewnia premię 2% do pancerza za każdy poziom kumulacji (przy randze 25).
    • Wieniec Błyskawic
      • Zwiększono obrażenia od błyskawic z 600% do 1250% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 10% do 25% obrażeń od broni.
    • Kamień Pomsty Zeia
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 0,05% do 0,08% za każde 10 metrów dzielące postać od przeciwnika.
  • Głębinowce
    • Premia do obrażeń za ten przedmiot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń od podstawowych umiejętności.
  • Pierścień Okulusa
    • Zabicie wroga aktywuje efekt nawet wtedy, gdy pierścień jest na wyposażeniu towarzysza.
  • Krwawe Łapawice
    • Korzystają teraz ze wszystkich źródeł premii do obrażeń.
  • Solanium
    • Może teraz tworzyć kule zdrowia raz na 8 sek.
  • Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
    • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
    • Odmrożenie
      • Legendarna moc: Umiejętności zimna zadają 15-20% więcej obrażeń i mają 50% szans na zamrożenie wrogów.
    • Pięść Maga
      • Legendarna moc: Umiejętności ognia zadają 15-20% więcej obrażeń.
  • Przedmioty klasowe
    • Barbarzyńca
      • Zew Nieśmiertelnego Króla;
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 250% do 400%.
      • Dziedzictwo Raekor
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń za każdy poziom kumulacji z 300% do 750%.
      • Potęga Ziemi
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 800% do 1 200%.
      • Czaszkochwyt
        • Pierścień został przeprojektowany.
          • Tornado zadaje dodatkowo 250-300% obrażeń.
            • Uwaga: premia jest mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń za Tornado.
      • Furia Pustkowi
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Zwiększono redukcję obrażeń w czasie trwania Tornada z 40% do 50%, a skuteczne Rozprucia zadają potrójne obrażenia.
    • Krzyżowiec
      • Korbacz Wyniosłego
        • Nowy legendarny korbacz dwuręczny
          • Twój Blask Tarczy zadaje obrażenia równe ostatnim 5 Pchnięciom Tarczą.
      • Argument Johanny
        • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia zadawane przez Błogosławiony Młot o 100%.
      • Ciernie Zaklinacza
        • Premia za 2 elementy zestawu
          • Zwiększono wartość obrażeń za każdy poziom kumulacji z 25% do 35%.
            • Uwaga: zmniejszono maksymalną liczbę poziomów kumulacji z 50 do 25.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń od cierni z 600% do 800%.
      • Dziedzictwo Rolanda
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 600% do 750%.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Wydłużono czas działania z 5 do 8 sek.
    • Łowczyni demonów
      • Wcielenie Marudera
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń od Wartowników z 300% do 400%.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń za każdego aktywnego Wartownika z 600% do 800%.
      • Wachlarz Lorda Greenstone
        • Zwiększono premię do obrażeń z 80-100% do 160-200% za każdy poziom kumulacji.
      • Dokładne Pociski
        • Przedmiotu nie będzie już można znaleźć.
        • Zastąpiono przedmiotem:
          • Panaceum Augustyny
            • Nowy legendarny kołczan
              • Piorun Kulisty leci z 30% szybkości.
              • Zwiększono obrażenia od Strzały Mrozu oraz wydłużono czas działania wyziębienia o 200-250%.
              • Zwiększono obrażenia z upływem czasu za Spopielającą Strzałę o 200-250%.
              • Zwiększono obrażenia od Wiązek Błyskawic oraz wydłużono czas działania ogłuszenia o 200-250%.
              • Zwiększono wartość obrażeń i skuteczność leczenia za Macki Otchłani o 200-250%.
      • Pomsta Natalii
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 400% do 500%.
      • Opończa Cienia
        • Premia za 2 elementy zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 600% do 1 200%.
      • Świętokradcza Esencja
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń za każdy punkt dyscypliny z 20% do 40%.
      • Szturmownik Wojahnu
        • Zwiększono premię do obrażeń za Huragan Ognia z 30-40% do 60-75% za każdy poziom kumulacji.
        • Skrócono czas podtrzymywania wymagany do otrzymania poziomu kumulacji z 1 sek. do 0,5 sek.
        • Obecnie natychmiast zyskuje pierwszy poziom kumulacji.
    • Mnich
      • Potok Wieczności
        • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia za Siedmiostronne Uderzenie o 100%.
      • Strój Małpiego Króla;
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Zwiększono obrażenia od sobowtóra z 500% do 1 000% obrażeń od broni za każdy poziom kumulacji.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 1 500% do 3 000%.
      • Szaty Tysiąca Burz
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Śmiałe Uderzenie dodatkowo zwiększa obrażenia od umiejętności generujących siłę duchową o 300% na 6 sek.
      • Duch Shenlonga
        • Premia za 2 elementy zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń po osiągnięciu maksymalnej wartości siły duchowej ze 100% do 500%.
      • Fortel Uliany
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Siedmiostronne Uderzenie przy każdym trafieniu zadaje podwójne obrażenia.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia za Śmiałe Uderzenie o 250%.
    • Szaman
      • Dżunglowe Owijacze Bakuli
        • Nowy legendarny pas
          • Ogniste Nietoperze zadają obrażenia zwiększone o 150-200% przeciwnikom znajdującym się pod wpływem Roju Szarańczy lub Piranii.
      • Uprząż Piekielnego Kła
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 900% do 1 400%.
      • Szaty Nefrytowego Żniwiarza
        • Premia za 2 elementy zestawu
          • Zwiększono natychmiastowe obrażenia zadawane przez Opętanie do wartości, jaką wróg otrzymałby po 120 sek. działania Opętania (zamiast po 60 sek.).
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono obrażenia wywoływane natychmiastowym pochłonięciem obrażeń zadawanych z upływem czasu z równowartości 150 sek. do 300 sek.
      • Duch Arachyra
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 1 200% do 1 500%.
      • Nawiedzenie Zunimassy
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Zwiększono redukcję obrażeń za każdego fetysza z 2% do 3%.
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 800% do 1 500%.
    • Czarownica
      • Opus Magnum Delsere
        • Premia za 4 elementy zestawu
          • Przedmiot został przeprojektowany.
            • W czasie działania Spowolnienia Czasu odnoszone obrażenia są zmniejszone o 50%.
            • Sojusznicy znajdujący się na obszarze działania Spowolnienia Czasu rzuconego przez gracza zyskują połowę premii zapewnianej przez ten efekt.
      • Aureola Karini
        • Nowy legendarny pierścień
          • Kiedy twój Pancerz Burzy porazi elektrycznością przeciwnika z odległości ponad 30 metrów, otrzymujesz o 45-60% mniej obrażeń przez 3 sek.
      • Ozdoby Ognistego Ptaka
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń za każdego płonącego przeciwnika z 25% do 40%.
          • Zwiększono premię do obrażeń za każdego płonącego przeciwnika elitarnego z 600% do 2 000%.
          • Uwaga: ta premia do obrażeń jest obecnie ograniczona do 60 poziomów kumulacji.
      • Chełpliwość Nilfur
        • Zwiększono premię do obrażeń za Meteoryt ze 100% do 200%.
        • Zwiększono wartość obrażeń przy trafieniu 3 lub mniej przeciwników ze 150-200% do 275-350%.
      • Aspekty Tal Rashy
        • Premia za 6 elementów zestawu
          • Zwiększono premię do obrażeń z 500% do 750% za każdy poziom kumulacji.
      • Wypaczony Miecz
        • Może teraz korzystać z premii za maksymalnie 8 Tornad Energii.
    • Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
      • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
      • Mnich
        • Kryształowa Pięść
          • Dodano moc legendarną.
            • Śmiałe Uderzenie przez 6 sek. zmniejsza obrażenia odnoszone przez postać o 40-50%.
          • Obniżono wymagany poziom doświadczenia.
        • Mięsograb
          • Dodano moc legendarną.
            • Śmiałe Uderzenie zwiększa obrażenia od Śmiałego Uderzenia o 75-100% przez 1 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.
          • Obniżono wymagany poziom doświadczenia.
      • Szaman
        • Bagienne Spodnie
          • Dodano moc legendarną.
            • Umiejętność Ofiara zadaje 350-400% dodatkowych obrażeń celom znajdującym się pod wpływem efektów Roju Szarańczy lub Objęć Umarłych.
          • Może teraz zapewniać premię do wszystkich typów obrażeń od żywiołów dostępnych dla szamana.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Ornamentowi Lakumby zapewnianie właściwej wartości premii do redukcji obrażeń.
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zastosowanie premii za zebranie sześciu elementów zestawu Szaty Tysiąca Burz, kiedy postać znajdowała się pod wpływem efektów Obelisku Podtrzymania.
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wywołanie premii za Skupienie przy dwóch elementach zestawu Bastiony Woli przez użycie umiejętności Ofiara.
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pociskom przebijanie przeciwników, jeśli Zemsta była aktywna w czasie, gdy na wyposażeniu była kusza Buriza-Do Kyanon.
      • Naprawiono błąd, który mógł powodować zabicie gracza obrażeniami za Moratorium w Podziemiach Zestawu.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że dodatkowe użycia Ogni Niebios zapewniane przez Wieżę z Kości Słoniowej uruchamiały umiejętność pasywną Wzburzenie.
      • Naprawiono błąd, który powodował zużycie poziomów kumulacji Wypaczonego Miecza w chwili zastosowania umiejętności Tornado Energii z runą Łowca Burz.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 2 elementy zestawu Ferwor Norvalda nie działała w czasie Konnej Szarży.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że Pancerz Lodu nie wywoływał efektów premii za dwa elementy zestawu Aspekty Tal Rashy, jeśli na wyposażeniu znajdowała się Aureola Arlisy.
      • Naprawiono błąd, który powodował niespójne zachowanie premii za dwa elementy zestawu Aspekty Tal Rashy w połączeniu z użyciem Zdobionego Symbolu.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 6 elementów zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka zwiększająca obrażenia za płonące potwory elitarne była również stosowana w przypadku podpalenia sług rzadkich potworów.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że Grzmotnięcie nie było traktowane jako umiejętność wykorzystująca zasoby furii, jeśli postać miała na wyposażeniu Ostrze Wodza.

Powrót na górę

TRYB PRZYGODOWY

  • Zlecenia
    • Jeśli zostaną wykonane zlecenia zarówno z Aktu III, jak i IV, obecnie najpierw będzie zaliczany akt premiowany.
    • Plaga kopaczy
      • Znacznie zmniejszono liczbę punktów życia kopaczy.
  • Szczeliny Nefalemów
    • Głębokie Szczeliny
      • Zmniejszono wartość obrażeń otrzymywanych przez postaci w Głębokich Szczelinach na poziomie 70 i wyżej.
      • Zmniejszono wartość punktów doświadczenia otrzymywanych przez postaci w Głębokich Szczelinach na poziomie 70 i wyżej.
      • Zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny powyżej poziomu 70 oraz ilość złota otrzymywanego za jej ukończenie, ale stosunek obu tych wartości pozostaje bez zmian.
  • Podziemia Zestawów
    • Barbarzyńca
      • Zew Nieśmiertelnego Króla
        • Zadanie 2 polega teraz na zabiciu 150 przeciwników, kiedy aktywny jest Gniew Berserkera.
      • Dziedzictwo Raekor
        • Naprawiono błąd uniemożliwiający wrogom, którzy nie zostali wcześniej trafieni Dziką Szarżą obejmującą 15 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Potęga Ziemi
        • Przeciwnicy elitarni pojawiają się teraz w ściśle określonych miejscach.
      • Furia Pustkowi
        • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Rozpruciem obejmującym 10 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
    • Krzyżowiec
      • Pancerz Akkhana
        • Zwiększono całkowitą liczbę potworów.
        • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Skazaniem obejmującym 10 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
    • Łowczyni demonów
      • Wcielenie Marudera
        • Zadanie 1 polega teraz na zabiciu 140 wrogów, gdy posiada się 3 lub więcej aktywnych Wartowników.
        • Zwiększono całkowitą liczbę potworów.
        • Skalne czerwie pojawiają się teraz w ściśle określonych miejscach.
        • Przebicie się skalnych czerwi nad powierzchnię ziemi będzie teraz zajmować więcej czasu.
      • Opończa Cienia
        • Łańcuch kolejnych trafień nie zostanie teraz przerwany po trafieniu przeciwnika, który został już wcześniej dodany do łańcucha.
      • Świętokradcza Esencja
        • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Wielostrzałem obejmującym 20 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
    • Szaman
      • Szaty Nefrytowego Żniwiarza
        • Mistyfikatorzy nie będą już korzystać z niewidzialności.
        • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Żniwami Dusz obejmującymi 15 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
    • Czarownica
      • Opus Magnum Delsere
        • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Spowolnieniem Czasu obejmującym 30 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Ozdoby Ognistego Ptaka
        • Zadanie 2 wymaga teraz sześciokrotnego podpalenia bądź zabicia 20 przeciwników w ciągu 3 sek.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Urshi za każdym razem przedstawiała się graczowi.
    • Naprawiono błąd, który w pewnych sytuacjach uniemożliwiał graczom ukończenie Podziemi Zestawu.

Powrót na górę

RZEMIOSŁO

  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłową aktualizację liczby przedmiotów do wykonania u rzemieślnika po wprowadzeniu nowej wartości.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał dynamiczną aktualizację listy dostępnych afiksów podczas zaklinania przedmiotów.

Powrót na górę

POTWORY

  • W Sanktuarium zaobserwowano nowy podgatunek goblina skarbnika – goblina menażeriona.
  • Ataki przywołańców będą teraz poprawnie niszczyć pancerz pierwotnych ścierwojadów, tak jak ataki graczy.
  • Zmniejszono liczbę sztuk złota upuszczaną przez Pozłacanego Barona.
  • Bezlitosna Wiedźma
    • Usunięto osłony Wiedźmy w Krainie Żalu oraz Krainie Przerażenia.
    • Znacznie zwiększono jej liczbę punktów życia w Krainie Żalu.

Powrót na górę

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Przytrzymanie klawisza SHIFT podczas porównywania przedmiotów spowoduje teraz usunięcie z porównania premii za Rozpacz Caldesanna.
  • Podczas przeglądania profilu gracza w grze będzie teraz wyświetlana informacja, czy jest to bieżący profil, czy też nie.
  • Przycisk ekwipunku nie jest już podświetlany, gdy postać poziomu 70 podniesie nowy przedmiot.
  • Najwyższe wartości obrażeń będą teraz wyświetlane na pomarańczowo, gdy wyłączone jest wyświetlanie skróconych wartości liczbowych podczas walki.
  • Dodano efekt cieniowania do liczników poziomów kumulacji oraz ładunków na pasku skrótów oraz w ikonach wzmocnień.
  • Do gry dodano kilka nowych ikon zakładek skrytki.
  • Przeniesiono przycisk punktów mistrzostwa, aby nie nakładał się już na ikony paska wzmocnień.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał usunięcie ikony legendarnej mikstury z paska skrótów po rozłożeniu mikstury na części.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawną aktualizację profilu gracza podglądanego dzięki opcji „Obejrzyj postać”, gdy w ekwipunku jego bohatera niedawno dokonano zaklinania przedmiotu lub osadzenia klejnotu w gnieździe.

Powrót na górę

comments

Author Anonymous
Published
Categories DIABLO III